Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign 2
Fra : Misser007

Dato : 23-09-03 14:16

Hvordan laver man de der kurver, eller måske kaldes de grafer, hvor man
f.eks. har antal liter lodret og noget andet vandret med nøjagtige mål, og
så er der en graf? Er der en nem måde at lave dem i InDesign??

Plz. hjælp mig

Hilsen Trine

Fra : Villy Erichsen

Dato : 23-09-03 14:58

In article <3f7047bd$0$54808$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Misser007
<misskat@FJERNmail.dk> wrote:

> [...]
> f.eks. har antal liter lodret og noget andet vandret med nøjagtige mål, og
> så er der en graf? Er der en nem måde at lave dem i InDesign??

Desværre ikke - InDesign er et Layout program - hvor man samler
stumperne fra andre programmer.

Du kan lave grafer i Illustrator - Word - Excell - eller det gratis
program Ragtime Solo http://www.ragtime-online.com
De kan alle importeres i InDesign.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Misser007

Dato : 23-09-03 15:09

....eller det gratis
> program Ragtime Solo http://www.ragtime-online.com
> De kan alle importeres i InDesign.

Jeg sidder m. windows maskine Ser ud til det kun er til mac.

Fra : Villy Erichsen

Dato : 23-09-03 18:09

In article <3f70543f$0$54851$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Misser007
<misskat@FJERNmail.dk> wrote:

> ...eller det gratis
>
> Jeg sidder m. windows maskine Ser ud til det kun er til mac.

Findes også til Windows - prøv denne link - og klik dig frem
http://www.ragtime.de/
-download o.s.v.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Misser007

Dato : 24-09-03 08:54

> Findes også til Windows - prøv denne link - og klik dig frem
> http://www.ragtime.de/
> -download o.s.v.

Oooh tak, jeg har hentet det, men det virker meget indviklet. Jeg synes ikke
jeg kan udtænke, hvordan jeg får fast lodret og vandret tal. Lodret skal der
stå: 0, 5, 10 -> 100, og vandret skal der stå: 1, 2 -> 6

Lodret = l./min og vandret = Bar...
Jeg har prøvet mig frem i mindst 1½ time nu, og er ved at gå amok

Kan jeg få et lille hint? Helst på dansk Ikke så fandens skrap til
engelsk

Trine

Fra : Villy Erichsen

Dato : 25-09-03 05:28

In article <3f714da8$0$54846$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Misser007
<misskat@FJERNmail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har prøvet mig frem i mindst 1½ time nu, og er ved at gå amok
>
> Kan jeg få et lille hint? Helst på dansk Ikke så fandens skrap til

Desværre har jeg ikke haft tid til at sætte mig ind i funktionen
(bruger den aldrig) - har blot set at den er der.
Måske er der en anden der kan hjælpe.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen