Statustekst i messenger
Fra : Poul

Dato : 23-09-03 10:53

Hej allesammen

Måske ikke den rigtige NG - men prøver alligevel

Er der nogen som ved hvordan man kan lave sig en ny statustekst i messenger
(der hvor man kan sætte een af de faste tekster ind f.eks. Optaget) eller
evt rette i en af de der er der i forvejen.

Jeg kunne godt tænke mig at lave min egen tekst.

Poul

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-09-03 11:11

"Poul" <pv@pcsletdette.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at lave min egen tekst.

Kan gøres med Messenger Plus! som er et "plugin"
der udvider Messengers funktionalitet.
Det kan en masse smarte ting.
Kig selv på http://www.msgplus.net

Hvis du vælger at installere det så sørg
for at vælge custom installation så du kan
få lov at fravælge installation af sponsor software
(læs: ad-ware)
--
Peter J

Fra : Poul

Dato : 23-09-03 19:17

Tak for svaret - jeg prøver.

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-03 20:48

Poul skriblede:
> Tak for svaret - jeg prøver.

Har du yderligere problemer med Messenger
så findes der en ng som specifik er beregnet
til netop disse spg.

Er du venlig at se linket i min signatur vedr.
citatteknik.
Svar på indlæg i nyhedsgrupper bør besvares
ifølge netetiketten, så er det mere behagelig
og overskuelig at følge en debat.

--
/Gevaldi
Citer venligst under det du svarer og klip overflødig tekst væk.