Maling af badekar?
Fra : Thomas

Dato : 09-04-01 20:06

Kan det lade sig gøre at male et badekar, og i så fald med hvad?

Er der nogen, der har nogle erfaringer med det?

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial
No job is so simple, that it can't be done vrong.

Fra : Astrid Vest Andrease~

Dato : 09-04-01 20:21

Måske kunne den lokale autolakerer gøre det godt.

Venlig hilsen
Astrid Vest

Thomas <flash4@it.dk> skrev i en news:9at0vu$1of1$1@news.cybercity.dk...

Fra : Crane

Dato : 10-04-01 07:03

Man kan vist købe noget specielt noget, men jeg kender ikke prisen !

Jens

Fra : Martin Hansen

Dato : 10-04-01 23:00

On Mon, 9 Apr 2001 21:05:31 +0200, "Thomas" <flash4@it.dk> wrote:

>Kan det lade sig gøre at male et badekar, og i så fald med hvad?
Taler vi om en ny farve i hele badekaret eller en reperation?
Hvis det er det sidste mener jeg dr leth har vist det engang. søg evt. på http://www.dr.dk/leth

--
MVH. Martin
Sønderborg

Fra : Thomas

Dato : 11-04-01 21:37

Thomas <flash4@it.dk> skrev i en news:9at0vu$1of1$1@news.cybercity.dk...
> Kan det lade sig gøre at male et badekar, og i så fald med hvad?
>
> Er der nogen, der har nogle erfaringer med det?

Det er et helt farveskift og ikke en reperation til orientering. Kan nogen
evt. give en adresse/tlf.nr./link til nogen der sælger maling til det eller
kan hjælpe?