Kawasaki ZX6R
Fra : Thunder

Dato : 23-09-03 06:15

Jeg har kig på en kawasaki ZX6R ninja fra 1997. Jeg vil bare høre om der er
nogen der har nogle dårlige erfaringer med denne, og hvad jeg eksempelvis
skal være specielt opmærksom på ved køb af denne???

Fra : Morten Krauw

Dato : 23-09-03 07:42

Hej

Jeg har netop købt en ZX6R fra '01. Den kan selvfølgelig ikke helt
sammenlignes med en '97 da der er sket en del ændringer, men efter hvad
jeg hørte da jeg kiggede efter kværn, så er modellerne fra sidst i 90'erne
også rigtigt gode og stabile. Det var i hvert fald hvad jeg kunne læse mig
til på Nettet og hvad de folk jeg snakkede med sagde.

God jagt.

mvh
Morten Krauw

Fra : Janner

Dato : 23-09-03 09:11

"Thunder" <Svensker87@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nogen der har nogle dårlige erfaringer med denne, og hvad jeg eksempelvis
> skal være specielt opmærksom på ved køb af denne???

Den må svare til en ZX9 B'er nogenlunde....og sådan en fætter havde jeg
fornøjelsen af at trille knap 40000 km. på i løbet af 3 år. Den havde dog
efterhånden lidt af et olie forbrug hvilket måske skyldtes den havde kørt ca
65000. Men med lidt olie påfyldning hist og her så gik den bare derudaf uden
nogen form for problemer.

I forhold til den nyere og opdaterede model der kom i 98-99 er den lidt mere
touring agtig, men det kan i mange tilfælde jo kun være en god ting. Køre
stillingen er yderst behagelig ... Den nappede syd Frankrig en del gange ,
og kan kun sige positivt.

Hygge Onkel Jan

CBR929RR
X ZX9ër
X TL1000S
X VFR 750
X CBR 600
X GSX600F
X XT 350

Fra : klaus kristensen

Dato : 23-09-03 18:47

"Thunder" <Svensker87@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har kig på en kawasaki ZX6R ninja fra 1997. ............

jeg har selv ejet en sådan dreng og havde den frem til sidste år. masser af
problemløse touringkilometer og masser af svingkørsel i søsum og omegn. jeg
har aldrig haft problemer med 97'eren - det eneste jeg har bemærket er at
når fordækket begynder at blive slidt kan det give lidt huggen ved
opbremsning. et par michelin pilot sport er suveræne til den motorcykel. jeg
købte den sent i 97 og det eneste der i virkeligheden altid har ægret mig er
at jeg ikke ventede og købte en '98. der kom et hav af opdateringer på
98'eren samt et rustfrit udstødningssystem (så er det jo kun potten der skal
skiftes).
til gengæld er jeg ovenud tilfreds med 01'eren.

klaus