Proceslinie-talebobler - hvordan?
Fra : Thomas Holmgren

Dato : 22-09-03 23:24

Hej alle!

Hvordan laver man i Delphi de der fine "talebobler" der af og til vises fra
proceslinien i XP? Jeg tænker på den type der f.eks. kommer med "new updates
are ready to install"-beskeden hver gang Microsofy har fundet et nyt fatalt
sikkerhedshul :)

--
Mvh.
Thomas Holmgren

Fra : Claus Nielsen

Dato : 24-09-03 18:07

Hvis du ikke vil kode det selv så findes der nogle udemærkede komponenter
der kan klare opgaven. For eksempel CoolTrayIcon. Bare kig dig lidt om på
nettet, der findes masser af dem.