Radiator termostat
Fra : Christer Bo Christen~

Dato : 22-09-03 22:49

Hej gruppe

Jeg har i den sidste tid fulgt med på sidelinien i denne gruppe, da jeg lige
har købt et ældre hus.
Så her kommer det første af sikkert mange spørgsmål

Der er ikke termostater på radiatorne og jeg har kigget lidt på priser rundt
omkring. Der er jo en del at spare hvis man kigger sig lidt omkring når det
er alle radiatorer i huset det er galt med.
De suverænt billigste er dem i Jem og Fix, de er af mærket Danfoss, så burde
de ikke være helt i top? Eller skal jeg holde mig fra dem, er der nogen der
har nogen erfaringer?

Mvh
Christer

Fra : kim rasmussen

Dato : 22-09-03 23:08

Hej Christer
Danfoss termostater er de bedste og mest driftsikre termostater du kan købe
,du kan få reservedele til dem de næste 25-30 år og de er ikke særlig dyre
..

Kim Rasmussen
Blikkenslager

Fra : Madsen

Dato : 23-09-03 00:09

On Mon, 22 Sep 2003 23:48:58 +0200, "Christer Bo Christensen"
<chrille[FJERN]@chrille.dk> wrote:

> [...]
>de ikke være helt i top? Eller skal jeg holde mig fra dem, er der nogen der

Hej

Danfoss laver nogen virkeligt gode termostater, men du
burde måske overveje at købe dem på nettet. Der kan
godt være mange penge at spare. Selv plejer jeg at
spare ca. 50% når jeg skal skifte en gammel Danfoss RAV
termostat. Prøv f.eks.
http://www.billigvvs.dk/shop/
http://www.lavprisvvs.dk/shop/
De er meget billigere en byggemarkederne

mvh Madsen

Fra : Chrille

Dato : 24-09-03 12:59

> [...]
> godt være mange penge at spare. Selv plejer jeg at
> spare ca. 50% når jeg skal skifte en gammel Danfoss RAV
<SNIP>

Tak for svarene. Jeg var lige inde på Bauhaus hjemmeside. De har i denne uge
danfoss termostater til 129,- Billigere findes det vist ikke. Så dem må jeg
ud og ha et dusin af

Mvh
Christer

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 24-09-03 16:47

Chrille wrote:

> Tak for svarene. Jeg var lige inde på Bauhaus hjemmeside. De har i
> denne uge danfoss termostater til 129,- Billigere findes det vist
> ikke. Så dem må jeg ud og ha et dusin af

Nogle har Bauhaus Danfoss termostater med automatisk nattesænkning til 169,-

De sidst 40 kroner spare du hurtigt ind.

\MK

Fra : Anette

Dato : 25-09-03 02:24

Chrille <chrille[REMOVE]@chrille.dk> wrote:
> Tak for svarene. Jeg var lige inde på Bauhaus hjemmeside. De har i
> denne uge danfoss termostater til 129,- Billigere findes det vist
> ikke. Så dem må jeg ud og ha et dusin af

Husk at tjekke www.lavprisvvs.dk og www.billigvvs.dk

De har Danfoss ventiler og de er af og til billigere end tilbudene i
byggemarkederne
Har købt en del hos lavprisvvs - glimrende service og hurtig levering

/ Anette