Agent - fyldt folder?
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 22-09-03 22:54

Hej

Her for ca. 10 minutter siden kom der en fejl fra min Agent 1.93 - Noget
med at den ikke kunne få lov at skrive til en bestemt fil. (En .DAT-fil)

Det skete når den forsøgte at hente mails.

Det viste sig at være den .DAT-fil som indeholdt min Trash-folder, den
er jo efterhånden godt fyldt med alle de virusmails der kommer. (Over
300 bare i dag, med 100 kb attachments bliver det jo en del....)

Nå, filen fyldte 131 mb iflg. windows, jeg forsøgte at tømme Trash. Den
kom igen med fejlen at den ikke kunne få adgang til filen - men den
begyndte alligevel at slette. Og endte med at slette _alt_ i Trash selv
om jeg havde bedt den beholde for de sidste 4 dage.

Men kan det virkelig passe at Agent beklager sig hvis der er 131 mb i en
af dens .DAT-filer?

For så er jeg da ved at være noget nervøs....

http://www.gartneriet.dk

Fra : Niels Teglsbo

Dato : 23-09-03 00:37

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> wrote:

> Men kan det virkelig passe at Agent beklager sig hvis der er 131 mb i en
> af dens .DAT-filer?

Nej, det skulle den bestemt ikke. Min største er dog kun på 121 MB.

WHAT'S NEW IN VERSION 1.92
[...]
- We increased the maximum size of the database file for each
newsgroup and folder from 2 gigabytes to 4 gigabytes.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 23-09-03 07:58

Således skrev Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 22 Sep 2003 23:53:49 +0200:

>Men kan det virkelig passe at Agent beklager sig hvis der er 131 mb i en
>af dens .DAT-filer?

Har du noget antivirus, der evt. kunne låse filen pga. de virusmails,
der likker i den?

Knud
--
"You tweachewous miscweant!"
-- Elmer Fudd

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 23-09-03 08:58

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Tue, 23 Sep 2003 08:58:15 +0200:

>likker

Ligger. Ligger, for pokker...

Det må være sprutten. Ja, det er min undskyldning...

Knud
--
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum
immane mittam.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-09-03 18:47

On Tue, 23 Sep 2003 08:58:15 +0200, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
wrote:

>Har du noget antivirus, der evt. kunne låse filen pga. de virusmails,
>der likker i den?

Nej, jeg har ingen antivirus kørende.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 23-09-03 20:45

Således skrev Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> i
dk.edb.internet.software.mail+news Tue, 23 Sep 2003 19:47:08 +0200:

>Nej, jeg har ingen antivirus kørende.

Hvis du bruger Windows 2000 eller XP, har du så noget indeksering
kørende på din data-folder?

Windows laver et eller andet knald, så en søgning bliver hurtigere,
men det kan smadre filen, hvis den er åben i mellemtiden.

Men det lyder nu ikke som om det kan være det.

Prøv evt. <news:alt.usenet.offline-reader.forte-agent>, og husk alle
detaljer mht. OS, antivirus (eller i dit tilfælde, mangelen på samme)
og hvad du ellers kan finde på.

Knud
--
Canis meus id comedit.