Autotransport, hvordan?
Fra : Niels Skaaning

Dato : 22-09-03 22:15

Hvis man nu køber en bil privat, som ikke kan køre, hvordan får man den
så transporteret til der, hvor man nu bor? Man kan jo tilsyneladende
ikke leje autotransportere i dette land (trailer er udelukket).

NS

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-09-03 22:17

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man nu køber en bil privat, som ikke kan køre, hvordan får man den
> så transporteret til der, hvor man nu bor?

Der findes flere firmaer, som gør i at flytte biler... .-)

> Man kan jo tilsyneladende ikke leje autotransportere i dette land

Jo..

> (trailer er udelukket).

Hvor stor er den da?

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk/alarm - 2vejs bilalarm m. fjernstart & turbotimer - nedsat 30%

Fra : Niels Skaaning

Dato : 22-09-03 22:28

Morten Fruergaard wrote:
> "Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der findes flere firmaer, som gør i at flytte biler... .-)

Hvem?

> Jo..

Hvor?

> Hvor stor er den da?

ca. 1000 kg, men det er nu ikke så meget det, der er problemet. Problemet er
at min bil ikke har anhængertræk og iøvrigt kun vejer 925 kg.

NS

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-09-03 22:30

> Hvem?

Dansk Autohjælp, Falck.
Bl.a. også
http://www.birkeroed.webby.dk/erhverv/piil_johannesen/
http://www.inautotransport.dk/inauto/_index1.html
Og der findes da mange flere...

> Hvor?

Hvor er det fra/til?

Fra : Niels Skaaning

Dato : 22-09-03 22:41

Morten Fruergaard wrote:

> Hvor er det fra/til?

Fra Ålborg til Århus (måske)

NS

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-09-03 07:55

"Morten Fruergaard" <mitfornavn@mit efternavn.com> wrote in message

> Dansk Autohjælp, Falck.
> Bl.a. også
> http://www.birkeroed.webby.dk/erhverv/piil_johannesen/
> http://www.inautotransport.dk/inauto/_index1.html
> Og der findes da mange flere...

Jeg ved da min af mine buddies skulle have sendt hans bil retur til sælger
på sjælland mener jeg det var små 6000 falck ville have for det nummer -
dansk autohjælp var ikke billigere.

Måske ville det være en idé at hente en kasse kolde pils og høre om der ikke
er en med jydekrog der er frisk på transportere den.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Tom

Dato : 23-09-03 09:03

> Måske ville det være en idé at hente en kasse kolde pils og høre om der
ikke
> er en med jydekrog der er frisk på transportere den.

En kasse pils for Århus - Åborg - Århus med trailer i flere timer?
Er det ikke lidt fedtet for den ulejlighed (benzin/fyringsolie koster også
lidt)

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 23-09-03 09:18

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message news:3f6ffe4b$0$48910$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> ikke
>
> En kasse pils for Århus - Åborg - Århus med trailer i flere timer?
> Er det ikke lidt fedtet for den ulejlighed (benzin/fyringsolie koster også
> lidt)

Det kunne jo være at udgifterne blev dækket og pilsnerne var
som tak for hjælpen

/Jakob

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-09-03 09:26

> [...]
>
> En kasse pils for Århus - Åborg - Århus med trailer i flere timer?
> Er det ikke lidt fedtet for den ulejlighed (benzin/fyringsolie koster også

Ahem, forstå mig nu ret :)
Det var underforstået at det andet var betalt og pils kun var
"arbejdslønnen"

--
/Dennis
Pug 106GTI