sælges eller bytte honda cb750 k årgang 81~
Fra : Torben Larsen

Dato : 09-04-01 19:24

For ca. 7år siden købte jeg en honda cb750k fra USA, som jeg vil køre på.
Men så blev jeg gift, og maskinen har
stået uden ca.6 mdr. og har stået i garage siden. den er ikke særlig pæn i
overfladen, men er men af polere op igen.
Jeg vil sælge den for ca.8500kr, som reservedeles maskine(hel). eller byttes
til en mindre motorcykel.
Skriv til torben_larsen@yahoo.com

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 10-04-01 00:06

On Mon, 9 Apr 2001 20:24:27 +0200, "Torben Larsen"
<tla@mail.sonofon.dk> wrote:

> [...]
>overfladen, men er men af polere op igen.
>Jeg vil sælge den for ca.8500kr, som reservedeles maskine(hel). eller byttes

Køb og salg henvises venligt, men bestemt, til

Cc: "Torben Larsen" <tla@mail.sonofon.dk>

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'[Sir Stafford Cripps] has all the virtues I dislike and none of the
vices I admire.'
-- Winston Churchill

Fra : TLA

Dato : 10-04-01 05:10

FLERE OPLYSNINGER FØLGER UNDER <news:dk.marked.privat.motorcykel>.
TORBEN

Torben Larsen <tla@mail.sonofon.dk> wrote in article
<E7nA6.403$e81.5939@news.get2net.dk>...