Hvor køber man det fede sorte DIR udstyr ?~
Fra : Kim jensen

Dato : 22-09-03 21:31

Hej Allesammen !

Jeg har lige taget OWD og vil nu helt vildt gerne vide hvor jeg kan købe det
der fede sorte DIR udstyr ?
jeg er helt vild med at dykke og har 19 dyk nu, 5 til ca 30meter men jeg vil
dykke dyber ! !
derfor vil jeg have noget fedt sort DIR udstyr med nogen store iltflasker og
en masse D ringe !
er sådan et sæt med to flasker gode ? og kan med få nogen der er støre end
15 liter ? ? ?
Håber der er EN der kan hjælpe mig med nogen gode links !

PS jeg har 50000kr til at købe udstyr for

med mange deko hilsner

KIM

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 22-09-03 21:43

Kim jensen skrev i Message-ID:
<3f6f5c12$1$93521$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Hej Allesammen !

God troll! :)

> derfor vil jeg have noget fedt sort DIR udstyr med nogen store
> iltflasker og en masse D ringe !

Jeg tror du skal læse lidt mere om DIR inden du kommer med et "morsomt"
indlæg - er det ikke sjovere at gøre nar hvis man gør det "korrekt"?.

--
Peter Fjelsten Salg af DIR udstyr <http://www.dktechgear.dk/>
DIR-DK, EKPP Læs om ekstrem huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Henrik Manley

Dato : 22-09-03 21:53

Keder vi os deroppe i Nørresundby??? Er Kærsten ikke hjemme???

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk http://bends.dk

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 23-09-03 21:04

LOL ! ! Manley du er sku i ikke så dum til det med computer

Nemt ! , ved det

Og nej hun var ikke hjemme

Mvh
K.L.Rasmussen
(den sjove)

Fra : JSC

Dato : 23-09-03 07:39

"Kim jensen" <Kim@jensen.dybdirdyk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Allesammen !
>

> PS jeg har 50000kr til at købe udstyr for

Du har ikke penge nok, for ca. 50 mill. kr. skulle det være muligt at få en
god brugt ubåd i sort. Så kan du få nogle fede dybe dyk, hvor du ikke skal
tænke på DEKO

/Jørgen

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 23-09-03 18:44

> [...]
Kim> støre end 15 liter ? ? ? Håber der er EN der kan hjælpe mig med
Kim> nogen gode links !

Kim> PS jeg har 50000kr til at købe udstyr for

Det med de større flasker - jeg tror det er 10-60 flasker (altså 10
stk. 60 liters) de har stående ude bagved hos Ålbo Camping. Dem kan du
sikkert købe/låne. De er tunge, men vandet er lige ved siden af deres
skur, og der er et hul, som er op til 80 meter dybt. Der er intet lys
dernede, så farven på dit udstyr er ligegyldigt. Men de mange D-ringe
er en god ide, for udstyret er tungt!

Hvis du kan holde til en eftermiddag på 80 meter med dit 10x60 udstyr,
så vil du nok automatisk blive betragtet som bl.a. sej...

God fornøjelse...

Karsten

Fra : Allan Hansen

Dato : 23-09-03 18:52

"Karsten Thygesen" <karthy-dated-1064338851.domigknb@karthy.net> skrev i en
meddelelse news:868yofcsd6.fsf@hp.karthy.net...
> [...]
> sikkert købe/låne. De er tunge, men vandet er lige ved siden af deres
> skur, og der er et hul, som er op til 80 meter dybt.

Lad flaskerne stå ved skuret men brug den lange slange

Allan Hansen