WEB-server
Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 08-01-01 18:11

Hej

Vi har en Novell Netware 4,11 server. Kan den også bruges som webserver, og
hvad skal man bruge for at få det til at køre?

På forhånd tak.

Hans-Jørgen Lorentzen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-01-01 20:01

"Hans-Jørgen Lorentzen" <hjl@post3.tele.dk> skrev :

>Vi har en Novell Netware 4,11 server. Kan den også bruges som webserver, og
>hvad skal man bruge for at få det til at køre?

Jeps - hvis du kan finde Netscape Fasttrack til den , så kører det

Der findes også en Collabra server , altså news-server - jeg fandt
dem som Beta'er

Venligst
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
SE billederne da Tom hoppede i Sønderborg Havn på www.froerup.dk

Fra : Christian Bering

Dato : 08-01-01 20:02

On Mon, 8 Jan 2001 18:11:29 +0100, "Hans-Jørgen Lorentzen"
<hjl@post3.tele.dk> wrote:

>Vi har en Novell Netware 4,11 server. Kan den også bruges som webserver, og
>hvad skal man bruge for at få det til at køre?

Du kan hente:
http://support.novell.com/servlet/filedownload/pub/webser31.exe

Den er rimelig nem at sætte op og få til at køre. Det er stort set
bare at installere den.

/Christian