Acrobat i Word
Fra : Kasper

Dato : 23-09-03 04:35

Hey

Hvordan kan det være jeg ikke får menuen og ikonerne frem når jeg har
installeret acrobat ?? samme gælder ved V.6

kører word 2000dk

regards

Fra : pre

Dato : 22-09-03 20:42

Et gæt kunne være sikkerhedsindstillingerne, Acrobaten bruger et hav af
makroer.
PS: Er der noget galt med din dato-indstilling?
pre

Fra : Kasper

Dato : 23-09-03 06:07

Hey

syntes nu at min tid passer fint...

nå men, jo jeg har hittet det.. det var AVP

Regards