Urinsex
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 11:02

Hvad er det man tænder på, når man er til urinsex?

Er det duften, varmen og smagen fra urinen, når man mærker den på
kroppen eller i munden?

Eller er det mere fornemmelsen af at blive pisset på, også i overført
forstand. At blive fornedret og domineret. Jeg ved det ikke. Men jeg
er nysgerrig, og åben for at høre om andres erfaringer.

Jeg tror nemlig godt jeg kunne tænde lidt på det. Nogen vil sikkert
synes, at det er perverst, men jeg synes trods alt, at dyresex og
lignende er værre.

VH

Thomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-09-03 22:02

[Thomas | 22 Sep 2003 03:02:01 -0700]

>Hvad er det man tænder på, når man er til urinsex?

Det er svært at sige for alle, men mon ikke det for de fleste er med
dominans som grundelement?

Det er ikke noget jeg har praktiseret særligt meget, men jeg har et par
gange prøvet at pisse på en fyr, og må da indrømme at dominansen i legen
godt kan tænde mig lidt :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Carsten

Dato : 28-09-03 20:37

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er ikke noget jeg har praktiseret særligt meget, men jeg har et par
> gange prøvet at pisse på en fyr, og må da indrømme at dominansen i legen

Er det ikke dig eller din fyr der er til bleer derude i Gæs-ted i det hvide hus på hjørnet

Fra : Wanker

Dato : 22-09-03 22:56

Gaaab...