Den nye GSXR750?????
Fra : Brian W.

Dato : 22-09-03 06:57

Nu sad jeg og læste om den her vældig fine/nye R1, og søger man så videre i
sitet falder man så over den ny GSXR 750...... Hmm Tjaa hvad kan man sige...
Hold kæft hvor er den grim med den front.. Nu Har suzuki godt nok ramt
bunden med den dryptuds lygte.......

http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/2004/Suzuki/GSX-R750/Intro_4.htm

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

YZF for sale ....
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : MKS - 74

Dato : 22-09-03 07:41

On Mon, 22 Sep 2003 07:56:37 +0200, "Brian W."
<Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hmm Tjaa hvad kan man sige...
>Hold kæft hvor er den grim med den front..

Enig..

>Nu Har suzuki godt nok ramt bunden med den dryptuds lygte..

Nej-nej,hvor vil du hen,det er jo Suzuki,de kan garanteret godt lave
noget endnu grimmere til næste år (selvom det bliver svært) ).

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Brian W.

Dato : 22-09-03 14:24

MKS - 74 wrote:

> Enig..

> Nej-nej,hvor vil du hen,det er jo Suzuki,de kan garanteret godt lave
> noget endnu grimmere til næste år (selvom det bliver svært) ).

Hehe, ajjj man kan da umuligt lave noget der ser værrer ud end den gør
nu..!!!!

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 22-09-03 20:47

Brian W. wrote:

> Hehe, ajjj man kan da umuligt lave noget der ser værrer ud end den gør
> nu..!!!!

Jo jo, bare se den nye Blackbird
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Brian W.

Dato : 23-09-03 05:50

Rune (Bandit600R) wrote:

> Jo jo, bare se den nye Blackbird

NJaaa er det ikke noget med at den ikke kommer alligevel.. Det er ihvertfald
de rygter jeg hører...?? Screwsukien kommer 100% sikkert.... hehe