Irriterende popups fra ENDADS.com
Fra : OleJ

Dato : 22-09-03 07:36

Jeg får nogle irriterende popups...åbenbart fra et firma som hedder ENDADS.
For at slippe for dem skal man sjovt nok købe et program af dem til at
fjerne det igen!

Er der nogen som ved hvordan man kommer af med det igen? Hvor kommer det
fra? Og hvordan undgår man at få det igen?

Under systemlog i logbogen kan man finde dem som application popup...teksten
i popup-vinduet er:

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-09-03 11:25

"OleJ" <ole_jepsen@yahoo.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som ved hvordan man kommer af med det igen? Hvor
> kommer det fra? Og hvordan undgår man at få det igen?

I Windows 2000 (og sikker også XP) :
Start - Indstillinger - Administration - Tjenester:
Der finder du "Messenger" deaktiver denne.

(Mit råd koster lige 9,99$ LOL)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : OleJ

Dato : 23-09-03 07:35

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh Søren Nielsen
> http://www.soerennielsen.dk/akvarie/
> Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den

Jeg takker...du får de 9,99 næste gang vi ses!