Alternativ til Poptray?
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 10:02

Hej alle

Jeg er blevet lidt træt af poptray på grund af lydene og andre småting og
ville gerne hører om der fandtes en alternativ til dette program, som nogen
har erfaringer med! Til dem der ikke ved det er Poptray et program der
fortæller mig at der er kommet en mail, selv om mit postpogram ikke er
startet.

på forhånd mange tak
Thomas

Fra : Britt Malka

Dato : 22-09-03 11:08

On Mon, 22 Sep 2003 11:02:02 +0200, "Thomas" <tjansson80@hotmail.com>
wrote:

>Til dem der ikke ved det er Poptray et program der
>fortæller mig at der er kommet en mail, selv om mit postpogram ikke er
>startet.

Jeg kender to, som er standalone programmer, men jeg har endnu ikke
nået at teste dem, hovedsagligt fordi mit mailprogram kører hele
tiden:

Den ene er Ham - http://www.wonko.com/ham/

Det andet er PocoBot - http://www.pocosystems.com/products/pocobot/

Britt Malka

Få Tips & Tricks og ny inspiration til hjemmesiden m.m. - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-09-03 11:28

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> har erfaringer med! Til dem der ikke ved det er Poptray et program der
> fortæller mig at der er kommet en mail, selv om mit postpogram ikke er

Hvis du alligevel har messanger kørende når du er på nettet
kan du bruge dette addin http://www.msgplus.net/ som
blandt andet kan tjekke pop3.

regards

Fra : Jørgen E.

Dato : 22-09-03 21:00

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:bkmdqb$1g8e$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> har erfaringer med! Til dem der ikke ved det er Poptray et program der
> fortæller mig at der er kommet en mail, selv om mit postpogram ikke er

http://www.yoursurfice.com/Content/Home/Home.htm

Prøv Poppy, du kan bare slå lyden fra