Skærme
Fijala 3554
AOC
Fra : CP

Dato : 22-09-03 14:01

Hey gruppe, dejligt at se så mange hjælpsomme mennesker,

Nåhh nok med røvslikkeriet, jeg har kig på denne skærm,
http://www.m-e.dk/shop/default.asp?SetLng=2&productid=18278&referrer=kelkoo

Mine behov er lidt af hvert:

Spiller rimelig meget:
Counter-Strike
Delta Force BHD
C&C
Gta vice city

ellers skal jeg mest bruge skærmen til noget indernjet sjov....

Er der nogle der vil råde/fraråde mig til at købe denne skærm.

På forhånd tak

CP

Fra : Jonas

Dato : 22-09-03 14:46

Hej du, hvis du spiller meget skal du nok kigge på en 16 ms skærm som
viewsonic vp171, acer 732, mv. desværre findes de kun i 17" og koster
omkring det samme som den du har kig på.

Mvh Jonas.

Fra : CP

Dato : 24-09-03 16:27

"Jonas" <jkm@ready.dk> skrev i en meddelelse
> Hej du, hvis du spiller meget skal du nok kigge på en 16 ms skærm som
> viewsonic vp171, acer 732, mv. desværre findes de kun i 17" og koster
> omkring det samme som den du har kig på.
>
> Mvh Jonas.

Efter at have kigget lidt på de to nævnte skærme, er jeg blevet temelig vild
med Acer AL732.......
Jeg synes designet er super fedt, og den har fået rimelig god kritik fra
andre brugere/købere.
Der er sikkert blevet snakket tusinde gange om den herinde, men er det en
skærm der er vær at købe, eller kan man finde noget bedre til prisen?????

På forhånd tak

CP

Fra : Arne

Dato : 23-09-03 19:02

Har selv skærmen - enorm dejlig til kontorbrug - men for langsom til spil

Eivind

Fra : CP

Dato : 24-09-03 13:49

Tak for svarene,

så må jeg jo hellere holde nallerne fra denne skærm og finde noget der kan
spilles på....

CP