Skærme
Fijala 3554
IPS / S-IPS forskel?
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-03 17:39

Jeg har kig på en ViewSonic VP181S som ViewSonic selv opgiver til at have et
IPS panel.

Her i gruppen har der gennem længere tid været meget skriveri om S-IPS
paneler og disses fortræffeligheder, derfor mit spørgsmål.

Mvh
Claus

Fra : Kim Correll

Dato : 21-09-03 17:53

> [...]
>
> Her i gruppen har der gennem længere tid været meget skriveri om S-IPS
> paneler og disses fortræffeligheder, derfor mit spørgsmål.

Som skrevet lidt længere nede:

- Udfra de data jeg har set omkring IPS i forhold til S-IPS, så har
sidstnævnte større synsvinkel og en lidt hurtigere responstid.

Hilsen
Kim