Andet multimedie
bentjuul 3670
Kreativ hjælp ønskes !
Fra : Me & my pc.

Dato : 21-09-03 22:17

Hej alle sammen.

Jeg har igennem et stykke tid forsøgt mig med at lave en fane til min
hjemmeside, men det driller mig lidt.

Jeg skal bruge en fane som man kender det fra et alm. plastikregistersystem.
Du ved dem man sætter ind i en mappe og deler sine papirer op med.

Jeg har behov for 7 faner i forskellige farver og når man på siden vælger en
fane, skal de andre underneden forsvinde eller tone ud.

Jeg har forsøgt mig med et firkant som runder venstre om i bunden ( Lidt ala
et udfyldt J - hvis det gir nogen mening )

Det har jeg så lavet i 7 forskellige farver, men det bliver langt fra et
synsindtryk som når man kikker på et alm. register - hvilket er det som jeg
ønsker.

Har i et forslag til hvordan jeg kommer dertil, eller har en af jer noget
liggende som jeg kan bruge ?

Kim

Fra : Per Christoffersen

Dato : 22-09-03 12:56

"Me & my pc." <test@test.dk> wrote in message

> Har i et forslag til hvordan jeg kommer dertil, eller har en af jer noget
> liggende som jeg kan bruge ?

Du kan jo gøre noget lignende Amazon
www.amazon.com

/Per