Magasinet "Motorrad"
Fra : Jan Jensen

Dato : 09-04-01 15:56

Hej gruppe.

Dette er måske ikke det helt rigtige sted at spørge, men måske er der
alligevel nogen her der har stået over for samme problem.

Jeg har tegnet abonnement på det udmærkede tyske MC magasin "Motorrad".
Regningen lyder på 122 DM, men så koster det sgu ekstra 80 kr. på posthuset
at overføre beløbet til Tyskland.

Min bank kan ikke hjælpe.

Der skulle vel ikke være nogen der kender en fidus ??

Jan
XJR 1300

Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 09-04-01 16:44

"Jan Jensen" <janjensen71@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at overføre beløbet til Tyskland.
>
> Min bank kan ikke hjælpe.
>
> Der skulle vel ikke være nogen der kender en fidus ??

Betal on-line med mastercard eller visa, bare husk det skal være via en
sikkerforbindelse (en side med hængelås i internet exploreren), brug ALDRIG
via e-mail! Så hellere en fax eller en opringning til motorrad.

Henry

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 09-04-01 17:38

Jo,bestil det på den nærmeste DSB station med bladkiosk!

--
Lars Bo Johansen
Ducati 888 SP3 1991

Fra : Buck

Dato : 10-04-01 08:15

Lav en krydset Euro-check og send med posten... det koster vist kun en
20er..

--
/Buck
CB550F

Fra : PHK

Dato : 24-04-01 16:44

"Buck" <buck@ehj.dk> skrev i en meddelelse

> Lav en krydset Euro-check og send med posten... det koster vist kun en
> 20er..

Jeg er havnet i samme situation hver gang jeg skal betale noget til
Tyskland.

Eurochecks er nemlig historie

--
_