Problemer med Digitech Scandinavia 3050
Fra : Den Sidste Viking

Dato : 20-09-03 10:28

Hej
Jeg har købt 2 af ovenstående. Problemet er at selv efter 14 timers
opladning (Anbefalet i vejledningen) er der kun kommet liv i det ene
håndsæt, som dog dør når man løfter det ud af basen ?

Er der andre der har samme problem ? og hvordan løste i det

Stig

Fra : Bent Andersen

Dato : 21-09-03 00:14

On Sat, 20 Sep 2003 11:28:06 +0200, "Den Sidste Viking"
<rostock@mail.dk> wrote:

> [...]
>håndsæt, som dog dør når man løfter det ud af basen ?
>
>Er der andre der har samme problem ? og hvordan løste i det

Kære Stig.

Prøv evt. at oplade telefonen i 24 timer én enkelt gang og aflad
telefonen til den ikke har mere power. Efterfølgende giver du den 4-5
oafladninger (opladning ved de 14 timer som er anført i manualen).
Aflad fortsat telelefon helt ned til der ikke er mere power på den.
Hvis det ikke afhjælper problemet, så få ombyttet batterierne ved din
forhandler.

Hvis det stadig ikke afhjælper problemet, så kan der være noget i
vejen med telefonens ladekreds. I så fald ville jeg få telefonen
ombyttet.

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
http://www.cordless.ninja.dk
http://www.cordless-testing.ninja.dk
http://cordlessphones.dk3.com
http://cordlesstesting.dk3.com
http://home.tiscali.dk/bba/cordless/
**********************************************************************************************
The struggle for non-"echo suppressor"-sound on DECT.
The struggle for non-"metallic"-sound on DECT.
The struggle for a longer and better range on DECT.
"Echo suppressor" is not neccessary on DECT phones in Denmark and
other countrires with a good regular networkning.
"Echo suppressor" depreciates the sound and talking quality on DECT
phones.
Metallic sound depreciates the sound and talking quality on DECT
phones.
The current DECT standards doesn't require an "echo suppressor" on
DECT.
Buy only DECT phones without an "echo suppressor".
Buy only DECT phones without metallic sound.
Make a demand to your DECT dealer and the DECT producers for clear and
pure DECT sound without metallic sound and without "echo
suppresor"-sound and with better and longer range.
The quality on DECT phones is still too bad and unacceptable.
The DECT producers still have to improve digital sound and range on
DECT phones.
************************************************************************************************

Fra : 210269thh

Dato : 20-03-04 08:12

"Den Sidste Viking" skrev d. 20-09-03 10:28 dette indlæg :
> [...]
> håndsæt, som dog dør når man løfter det ud af basen ?
>
> Er der andre der har samme problem ? og hvordan løste i det

Jeg har været så letsindig at købe een af samme mærke som din trådløse
tlf.
Kan du venligst hjælpe mig med følgende problem, da jeg ikke har nogen
vejledning.
Jeg er kommet til at aktivere "baby call" og jeg kan ikke komme ud af
dette igen.
Håber Du, via vejledning kan guide mig ud af problemet.

Venligst
Tom Hjorth Hansen
tomhjorth@hansen.tdcadsl.dk

http://www.kandu.dk/