SMS fra PC til TDC mobiltelefon ?
Fra : Heidi N. K.

Dato : 15-09-03 12:31

Vil fra starten af gøre opmærksom på at jeg ikke har meget forstand på
det med at sende SMS´er....derfor er spørgsmålet måske dumt for de
øvede brugere.

Jeg har forsøgt at benytte nogle af de gratis-tjenster der findes på
Internettet, til at sende en SMS til en ven hvis mobil nummer er hos
TDC.

Altså forsøger jeg at SMS´e fra en PC til en TDC mobiltelefon.

Problemet er at de forskellige gratistjenster forsøger at sendes
SMS´en, ....men vender tilbage til mig med beskeden om at den SMS jeg
forsøger at sende ikke er til et TELIA- eller SONOFON-nummer.

Findes der en gratistjenste på Internettet, hvor jeg gratis kan sende
en SMS til et TDC-nummer ??

Jeg har ikke selv en mobiltelefon og vil derfor benyttet Internettet,
når nu dette måske er muligt.

Mvh.
Heidi

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-09-03 13:36

"Heidi N. K." wrote:

hej
der er 3-4 sendere der virker ,men du skal bruge et mobilnummer til at
logge ind med !!
th

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-09-03 13:45

"Heidi N. K." wrote:
Hvis du har / opretter et icq . kan du sende 10 sms daglig
http://icq.com/
th