Fejl: En sådan brugerflade understøttes ik
Fra : Peter Henriksen

Dato : 17-09-03 16:44

Fra : arc@na

Dato : 17-09-03 19:45

Peter Henriksen <repete@repete.biz> wrote in
news:Pine.LNX.4.58.0309171741280.2869@phlx.fortynine:

> Jeg fandt et par tips fra tidligere om at geninstallere DirectX, men
> jeg har nu prøvet at installere nyeste DirectX (9.0b) frs MS - men det
> har ikke hjulpet en meter...
> Har nogen et godt råd ?

Hvilken Windows-version er der tale om?

arc@na

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-09-03 20:15

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> skrev i en meddelelse
> Peter Henriksen <repete@repete.biz> wrote in
> [...]

....og prøver at installere det under Win98, men
den bliver ved med at give fejlen 'En sådan brugerflade understøttes
ikke'.

Det står lissom i starten af det hele

Mvh
Benjamin

Fra : arc@na

Dato : 20-09-03 01:35

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote in news:bkabra$qol$1
@sunsite.dk:

> Det står lissom i starten af det hele

Jowda. )

arc@na

Fra : Peter Henriksen

Dato : 17-09-03 22:08

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-09-03 07:02

"Peter Henriksen" <repete@repete.biz> skrev i en meddelelse

> Nu håber jeg bare nogen kan hjælpe, og med lidt held måske hurtigere end
> EA's danske support mail

Hvilken Windows 98 er der på puteren du vil installere Fifa 2002? Jeg tænker
lidt på om det kunne være Windows 98 SE, den har jeg kendskab til at kunne
lave problemer med forskellige spil, ganske vist ikke ret mange, men jeg har
da oplevet spil der ikke ville lade sig installere på netop den platform..

Mvh
Benjamin

Fra : Smirge

Dato : 17-09-03 22:27

> [...]
>
>Jeg fandt et par tips fra tidligere om at geninstallere DirectX, men jeg
>har nu prøvet at installere nyeste DirectX (9.0b) frs MS - men det har

Hmmm...jeg havde nogenlunde samme fejl da jeg installerede Fomel 1
challenge 99-02 på wn windows 2000 med et Gforce 4 TI4800SE kort - da
var fejlen rettet ved at skifte drivere ud med NVidias Detonator
drivere....

Ved ikke om det kunne hjælpe dig....

Martin_P

Fra : Peter Henriksen