hej
Fra : Gaby

Dato : 17-09-03 05:54

jeg leder efter små spil til min bærbare computer da jeg rejser til thailand
i 10 uger og der er ikke internet så vil jeg ledee fter små spil som dam og
div brat spil og små spil som pac man og den stil platform er der nogen der
har noget jeg kan dl eller give mig et tip op det

storex@sol.dk

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 17-09-03 08:17

"Gaby" <dsl59572a@post.cybercity.dk> wrote in message
> jeg leder efter små spil til min bærbare computer da jeg rejser til
thailand
> i 10 uger og der er ikke internet

øøhhh. Ikke internet?
Det er vist din første tur til Thailand.
Der er uendelig flere internet cafeer i Thailand end herhjemme, det gælder
tilmed også på de fleste af øerne.

Michael

Fra : Seth

Dato : 17-09-03 09:44

"Michael Christoffersen" <pescator@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er vist din første tur til Thailand.
> Der er uendelig flere internet cafeer i Thailand end herhjemme, det gælder

LMAO!!

Jeg er kun enig med Michael!
Der ER mindst en internet café på hver gade dernede...
Gaby jeg tror ikke du får problemer med at komme på nettet derfra....

Mvh
Bo

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 17-09-03 09:56

>Jeg er kun enig med Michael!
>Der ER mindst en internet café på hver gade dernede...
>Gaby jeg tror ikke du får problemer med at komme på nettet derfra....

Det kommer dælme an på hvor i Thailand det er. Jeg kan godt nævne et
par steder hvor du med garanti ikke finder en ledning i kilometers
omkreds. Men så kunne det godt tænkes at der også kom problemer med
batteriet på den bærbare ret hurtigt

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 17-09-03 13:19

Brian B. Christensen wrote:

> [...]
> par steder hvor du med garanti ikke finder en ledning i kilometers
> omkreds. Men så kunne det godt tænkes at der også kom problemer med

Jeg kan dælme også nævne et par steder hvor du med garanti ikke finder en
ledning i kilometers omkreds i Danmark :)
Michael

Fra : Carlsen

Dato : 17-09-03 19:28

Nå nu alt dette er sagt så kom da med nogle forslag!?!?!

-LC

Fra : MuLLE

Dato : 17-09-03 18:16

Hej.