Hot Shots filmene på dvd?!?
Fra : Torsten Lund

Dato : 09-04-01 13:49

Efter et gensyn på hhv. tv2 og video, undrede jeg mig over at de ikke findes på dvd... nogen der ved om de er planlagt?

--
Venligst
/Torsten

<geek>
A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.
</geek>

Fra : JSMadsen

Dato : 09-04-01 17:29

Torsten Lund skrev i meddelelsen <9asaup$39p$1@sunsite.dk>...
>Efter et gensyn på hhv. tv2 og video, undrede jeg mig over at de ikke findes på dvd... nogen der ved om de er planlagt?

De er ikke ude på DVD, og jeg har ej heller hørt om at de kommer foreløbigt :(
Kunne godt selv tænkt mig dem på DVD også efter at TV2 har vist dem.
FOX kunne godt udgive dem i et set!

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!