Suk.
Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-09-03 13:54

Erik står åbenbart stadig for halvdelen af gruppens indlæg... Det var
den kill-file vi kom fra.

Fra : Mr. D

Dato : 18-09-03 16:12

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

Peter? Peter B. Juul?

Mr. D

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-09-03 20:00

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:

> Peter? Peter B. Juul?

Ja, jeg fik lige lyst til at kigge ind.

Godt at se, at du er aktiv igen og kan holde de andre i ørerne
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Mr. D

Dato : 18-09-03 20:25

> Ja, jeg fik lige lyst til at kigge ind.

Godt at "se" dig igen. Jeg håber alting kører som det skal

> Godt at se, at du er aktiv igen og kan holde de andre i ørerne

Hehe. Jeg er kun sporadisk aktiv, og jeg har en fornemmelse af, at ingen af
dem, der deltager i gruppen idag, ønsker at blive holdt i ørerne. Det er
det, der er galt med ungdommen idag. Ingen respekt for erfaringen.

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : kjaer

Dato : 20-09-03 21:36

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f6a065e$0$97162> det, der er Ingen respekt for erfaringen.

Omvendt! ingen erfaring med respekten.

Fra : erik larsen

Dato : 30-09-03 17:53

> [...]
> dem, der deltager i gruppen idag, ønsker at blive holdt i ørerne. Det er
> det, der er galt med ungdommen idag. Ingen respekt for erfaringen.

Hørt fra en grøndskolding

Erik L

Fra : erik larsen

Dato : 18-09-03 17:37

Hej Peter! Har du det godt min dreng ??

Hvordan gik dit Alpha-kursus, blev du en bedre Økumen ??

Erik L

Fra : Erik.D

Dato : 18-09-03 23:32

"erik larsen" <erik@larsenstruer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Peter! Har du det godt min dreng ??
>
> Hvordan gik dit Alpha-kursus, blev du en bedre Økumen ??

Ha hø he.......Larsen, knyt !

Hej Peter, rart at du kigger ind igen. Ellers noget af en debat du har gang
i andetsteds (med ham sokrates)

--

E.Dalgas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-09-03 01:41

"Erik.D" <ebd@oncable.dk> writes:

> Ha hø he.......Larsen, knyt !

Lad ham snakke. Jeg har kill-filtret hans indlæg og alle svar på
dem. Jeg fangede kun dette fordi det var i en tråd jeg selv startede.

> Hej Peter, rart at du kigger ind igen. Ellers noget af en debat du har gang
> i andetsteds (med ham sokrates)

Tjah. den så mere spændende ud i starten end tre-fire rekursioner henne.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Hver gang jeg har åbnet for DR, stod
The RockBear. ((^)) Flemming Leth og smurte et eller andet

Fra : erik larsen

Dato : 19-09-03 06:48

"Erik.D" <ebd@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "erik larsen" <erik@larsenstruer.dk> skrev i en meddelelse

> Ha hø he.......Larsen, knyt !

WHaaw Erik D, du og Peter har jo også alle ting tilfælde i jeres kristen
fældesskab med paven, selvføligt tæller dåben ikke med i jeres kristen
vudering, man bliver jo også bare våd og uenig

Erik L