Jeg har lige modtaget fra Herning om 19 di~
Fra : OZ5VIB Børge Højlun~

Dato : 16-09-03 21:29

Jeg har lige modtaget fra www.oplevjesus.dk at der igen bliver tv på19
direkte fra Herning.

Guds kraft på 19-direkte igen
Så skete det igen. Guds kraft bliver synligt for folkene rundt omkring i
stuerne.

I morges kom en dame fra Ringkøbing med hendes søn, der i går havde slået en
flis af foden, da han hoppede ned fra en traktor og landede forkert.
Han havde været på hospitalet og fået gips på, som han skulle gå med en
lille uge, indtil foden ikke var hævet mere, hvorefter han skulle have noget
andet gips på.
Han havde mange smerter og ville gerne der kunne ske noget, da han går på
teknisk skole, og det var svært med så mange smerter.

Da han kom, kunne han næsten ikke komme ud af bilen, så ondt gjorde det.
Jeg bad for ham, og han mærkede, hvordan der skete noget i foden, og
smerterne inde i foden var væk.
Den var dog stadig lidt øm, da foden var meget hævet. Han skulle videre ned
på teknisk skole, men kunne nu støtte på foden og gå på gipsen uden så mange
smerter..

Nogle timer senere ringede de fra 19-direkte og ville gerne filme noget om
vores Jesus Butik og den åndelige klinik, som vi starter i butikken om et
par uger..
Flemming Berg fortalte noget om butikken, og jeg fortalte noget om den
åndelige klinik.
I den forbindelse fik vi ham med foden, der var blevet helbredt til at komme
ned til butikken og fortælle, hvad han havde oplevet.
Da foden stadig var lidt øm, bad jeg for ham igen, mens de filmede det til
19-direkte og denne gang forsvandt al ømhed, og jeg klippede gipsen af ham,
og han kunne nu gå normalt.
Det er en stor Gud, vi tjener..

De sluttede med at filme, hvordan han gik ud af butikken, med begge krykker
i hånden uden gips på og med kun en sko på.

Tv-folkene var meget begejstrede.

Gud er så stor.
De skal klippe det meget ned, men håber det meste kommer med, når de viser
det enten i morgen aften eller på torsdag.

Så husk at se det.
dette brev modtog jeg fra www.oplevjesus.dk

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-03 08:27

"OZ5VIB Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> I morges kom en dame fra Ringkøbing med hendes søn, der i går havde slået
en
> flis af foden, da han hoppede ned fra en traktor og landede forkert.

Av, det lyder spændende, det her.

> Da han kom, kunne han næsten ikke komme ud af bilen, så ondt gjorde det.
> Jeg bad for ham, og han mærkede, hvordan der skete noget i foden, og
> smerterne inde i foden var væk.

Flisen limede sig magisk på foden igen?

> [...]
ned
> på teknisk skole, men kunne nu støtte på foden og gå på gipsen uden så

Så gud helbreder kun pø-om-pø. Måske du ikke råbte højt nok, da du bad.

> I den forbindelse fik vi ham med foden, der var blevet helbredt

Nu lyver du sør'me også, Børge. Har du helt glemt ottende bud?

> Da foden stadig var lidt øm, bad jeg for ham igen, mens de filmede det til
> 19-direkte og denne gang forsvandt al ømhed, og jeg klippede gipsen af
ham,
> og han kunne nu gå normalt.

Du er en kvaksalver, Børge. Det kan faktisk være strafbart, det du hér
begiver dig af med.

> Det er en stor Gud, vi tjener..

Du tjener min bare, gør du.

> De sluttede med at filme, hvordan han gik ud af butikken, med begge
krykker
> i hånden uden gips på og med kun en sko på.
>
> Tv-folkene var meget begejstrede.

Selvfølgelig var de det, men måske ikke lige netop af de grunde, du regner
med.

> Gud er så stor.

Har du da set ham?

--
-Jens B.

Fra : OZ5VIB Børge Højlun~

Dato : 17-09-03 08:49

> "OZ5VIB Børge Højlund Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse

For det første var det et mail jeg havde modtaget fra www.oplevjesus.dk for
det andet er det ikke strafbart at bede for nogen og forvente Guds
indgriben.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk