Jeg fik følgende mail fra Moses Hansen om ~
Fra : OZ5VIB Børge Bøjlun~

Dato : 11-09-03 08:32

Jeg skynder mig at sende dette videre.

FORBØNSTÆVNE I JERUSALEM

I det nyligt udkomne Blæs Alarm annoncerer jeg for en rejse til det årlige
forbønstævne i Jerusalem - uden at jeg i annoncen kunne give de endelige
datoer. Nu er datoer og pris på plads. Rejsen starter den 12. januar, og vi
er tilbage i Danmark om aftenen den 21. januar. Prisen for turen er 8.500,-
kr.
Israel bliver mere og mere trængt og isoleret.
Det betyder også, at flere og flere jøder vender sig
til Gud som denne soldat i bøn ved Grædemuren.
Lad der være en flok danske kristne, der i januar
rejser til Jerusalem for at stå skulder ved skulder med
Israel.

Jeg vil på det kraftigste bede jer overveje at tage med på rejsen. Stævnet
afholdes på et af de bedste jødiske hoteller i Jerusalem, Hotel Holy Land
West. Åndsfyldte jødiske pastorer står for forkyndelsen, suppleret af danske
Johannes Facius og bibellærer Lance Lambert.

Ved dette stævne får vi forkyndelse og information om situationen i Israel
og Mellemøsten, som du ikke kan få andre steder - og så bliver der bedt for
de mange behov, da det jo er et forbønstævne. Vi vil være ca. 250 forbedere
til stede fra ca. 20 forskellige nationer.

Forkyndelsen foregår på engelsk; men jeg oversætter alt til dansk, som
modtages tydeligt i øretelefoner. Vi bor på selve hotellet, hvor konferencen
foregår, med udsigt over Jerusalem og Oliebjerget - og vi har to ekstra dage
ud over konferencen, hvor der bliver anledning til at se Jerusalem og
handle.
Vi har bestilt 22 pladser på flyet og hotellet. Men udfylder vi dem ikke
snart, mister vi dem igen. Så overvejer du at tage med, så ring hurtigst
muligt til Mette på Vægternes kontor, tlf. 75 53 33 23 og tilmeld dig. Vær
med til at repræsentere Danmark ved dette forbønstævne i Jerusalem.

Amen!

Hermed slutter andagten.

Kik ind på www.watchman.dk Vægternes hjemmeside, hvor du finder artikler &
andagter af Moses Hansen, samt debatforum & www.bedehus.dk