Tyske karameller...?
Fra : Hans Paulin

Dato : 21-09-03 14:33

....købte i går liiige et kg. karameller hos SK (SKY) i Flensborg af den
kvadratiske type: gule, røde, grønne og brune...

....de lignede den type jeg plejede at spise, men er så bløde, at man kan
sidde og stoppe dem i hovedet hele tiden... ;-(

Kan det passe, at de hårde hed "Storck" i sin tid - og ved nogen i givet
fald, hvor man kan købe dem umiddelbart syd for grænsen?
Hans

Fra : Soren Lindholt

Dato : 22-09-03 12:00

Hans Paulin <hans_fjernes_@it.invalid> wrote in article
<bkk98q$a9l$1@sunsite.dk>...
> [...]
>
> Kan det passe, at de hårde hed "Storck" i sin tid - og ved nogen i givet
> fald, hvor man kan købe dem umiddelbart syd for grænsen?
Dem har de da i de allerfleste butikker. Og du har ret, det skal være
Storck. De andre duer ikke.

mvh Søren

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-09-03 23:50

Soren Lindholt wrote:

> Dem har de da i de allerfleste butikker.

....nå okay - har lige fået pas efter 11 år uden...

> Og du har ret, det skal være
> Storck.

....fint nok...

> De andre duer ikke.