Louis.de funcard point
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 21-09-03 12:34

Jeg har lige modtaget et "kontoudtog" fra Louis.de og har 31 Euro til gode,
for alle mine funcard point. Jeg har ingen problemer med at finde noget at
købe på Louis.de for de 31 Euro, men når jeg kommer til betalingssiden står
der intet om at de fratrækker beløbet, selv om jeg har indtastet mit
kundenummer.
Er der nogen af jer der har fået refunderet beløbet fra jeres funcardpoint?
Jeg kunne selvfølgeligt skrive til louis.de, men da mit tyske ikke er
spitze, ville jeg lige spørge her først.

--
Rune D. Jørgensen
gsxr250

Fra : Mads Stetter

Dato : 21-09-03 12:48

Rune D. Jørgensen wrote:
> [...]
> funcardpoint? Jeg kunne selvfølgeligt skrive til louis.de, men da mit
> tyske ikke er spitze, ville jeg lige spørge her først.

Ja, jeg har brugt mine 28 euro ved dem! Jeg bestilte bare og gjorde alt som
jeg plejer!

Du kan først se at de har brugt dine point når de trækker pengene på kontoen
og så kigger på kvitteringen når pakken kommer!
Så du kan roligt bestille for dine "punkter"

Mvh Mads Stetter

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 21-09-03 13:54

Det var smuk og solrig dag da Mads Stetter skrev
news:bkk34s$e1c$1@sunsite.dk i dk.fritid.motorcykel:

> Du kan først se at de har brugt dine point når de trækker pengene på
> kontoen og så kigger på kvitteringen når pakken kommer!
> Så du kan roligt bestille for dine "punkter"

Ok. Som fattig studerende er det jo meget rart at vide.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 23-09-03 22:10

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne selvfølgeligt skrive til louis.de, men da mit tyske ikke er
> spitze, ville jeg lige spørge her først.

Jeg har lige skrevet til Louis på engelsk og jeg fik minsandten svar på
samme sprog, så helt uerfarne med fremmedsprog er de altså ikke ;)

Nicolai Fjellerad
Xj600s, '01

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-09-03 08:51

"Nicolai Fjellerad" <nicolaiFJERNDETTE@klud.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har lige skrevet til Louis på engelsk og jeg fik minsandten svar på
> samme sprog, så helt uerfarne med fremmedsprog er de altså ikke ;)

ja og hvis du ringer til dem er der enda også en engelsk talende som er ved
at lære dansk

men hendes engelske var på det tidspunkt jeg ringede, meget bedre end det
danske

-- med point for 19 euro som allerede er brugt
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-09-03 23:12

Nicolai Fjellerad wrote:

> Jeg har lige skrevet til Louis på engelsk og jeg fik minsandten svar på
> samme sprog, så helt uerfarne med fremmedsprog er de altså ikke ;)

De louis-telefonfolk jeg har talt med, har også alle talt glimrende engelsk.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 24-09-03 18:16

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote:

>Jeg har lige modtaget et "kontoudtog" fra Louis.de og har 31 Euro til gode,
>for alle mine funcard point.

Hvordan får man sådan et funcard? På Louis' hjemmeside kan man
tilsyneladende kun bestille et kort hvis man har adresse i Tyskland
eller Østrig.

--
Kåre

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-09-03 20:50

"Kåre Nejmann" <post@kan.dk> wrote in message
> Hvordan får man sådan et funcard? På Louis' hjemmeside kan man
> tilsyneladende kun bestille et kort hvis man har adresse i Tyskland
> eller Østrig.

på mit kort står der FC foran mit nummer og det går jeg ud fra står for
"foreign country"
jeg bestilte det sammen med en masse ting og det kom ind ad døren ca 14 dage
senere.
det er enormt fedt at bestille og bare skal skrive sit kundenummer så har
de alle de oplysninger de skal bruge og du slipper for at skal skrive adr.
visanr osv

så skriv du bare til dem, de skal nok finde ud af du er fra danmark

det ærger mig bare da Grisen og jeg var i hamborg og købe en masse på deres
lagersalg havde vi begge glemt kortene

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 24-09-03 22:42

> det ærger mig bare da Grisen og jeg var i hamborg og købe en masse på
deres
> lagersalg havde vi begge glemt kortene

Jeg havde også glemt mit kort, da jeg var et smut dernede og smide 6-7000
kr, men minsandten om den flinke ekspedient ikke insisterede på at opstøve
mit kortnummer, så jeg ikke gik glip af point'ne. Fantastisk service......
(dette gælder dog primært øverste etage med tilbehør og reservedele, da
underetagen med tøj er bemandet af en flok talentløse teenagere)

Nicolai Fjellerad
XJ600s, '01

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-09-03 11:30

Allan Jørgensen <allan.c.jorgensenfjernpunktum@sletkoget2net.dk> writes:

> det er enormt fedt at bestille og bare skal skrive sit kundenummer så har
> de alle de oplysninger de skal bruge og du slipper for at skal skrive adr.
> visanr osv

Det kan man altså også uden funcard. Jeg har ikke noget funcard, men
skriver bare mit kundenummer og postnummer, så kender de selv resten
fra tidligere. Jeg ved ikke om det ville have været lovligt i
Danmark, men let er det.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-09-03 13:59

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message
> [...]
> skriver bare mit kundenummer og postnummer, så kender de selv resten
> fra tidligere. Jeg ved ikke om det ville have været lovligt i

hmm det har ikke virket for mig dengang jeg bestilte 2 og 3 gang hvor der 1
gang stod kunde nr på fakturaen, men det kan selvfølgelig godt være det er
ændret.

--som venter pakke fra louis imorgen