Tur i dag (søndag)
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-09-03 01:39

Hey!

Hvis der er nogen, der har lyst så kører jeg fra København i morgen (søndag)
kl. 10 nul dut - mod Højeruplund ved Stevns ad små veje. Hvis det passer med
tidsplanen kunne vi forsøge at "ramme" Shell stationen i Dalby kl. 12 hvor
jeg ved Dennis kører fra ...

Jeg kører fra Shell tanken på Frederiksborgvej 53 kl. 10. Be there or be -
kedelig

Håber vi ses.

Hilsner,

Tony
Fazer 1000

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 21-09-03 06:57

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Jeg kører fra Shell tanken på Frederiksborgvej 53 kl. 10. Be there or be -
> kedelig

Vi ses !

--
VH Flemming Nyboe

Fra : Leif

Dato : 21-09-03 07:53

Hvis du ser en Blå Yamaha XS 650, så er det nok mig

Hilsen

Leif
www.yamahaxs650.dk

PS Hvis den er rød er det Niels Bols