Vores lille ven
Fra : Peter Hansen

Dato : 20-09-03 17:18

Så fik vi smidt ny udstødning og skærm på vores lille ven (Jeanett's og
min). Syns lige i skal ha' lov til at se den, da vi er ret glade for den :D

http://morph.dk/bike/

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-03 18:13

"Peter Hansen" <hello@sbam-world.cum> skrev i en meddelelse
> Så fik vi smidt ny udstødning og skærm på vores lille ven (Jeanett's og
> min). Syns lige i skal ha' lov til at se den, da vi er ret glade for den
:D

> http://morph.dk/bike/

Nice... Både potte og cykel...

/Henrik, Aalborg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : Brian W.

Dato : 20-09-03 20:16

Peter Hansen wrote:
> Så fik vi smidt ny udstødning og skærm på vores lille ven (Jeanett's
> og min). Syns lige i skal ha' lov til at se den, da vi er ret glade
> for den :D
>
> http://morph.dk/bike/

Sweet

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

YZF for sale ....
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-09-03 01:01

Peter Hansen wrote:

> Så fik vi smidt ny udstødning og skærm på vores lille ven (Jeanett's
> og min). Syns lige i skal ha' lov til at se den, da vi er ret glade
> for den :D

Lækkert ... så mangler vi bare lyden ...

--
Tony

Fra : Jeanett Kallestrup

Dato : 22-09-03 17:23

Lyden er også skøn.... ikke for meget og ikke for lidt...