Kan olien bruges ?
Fra : Tommy Hansen

Dato : 20-09-03 00:40

Hej
Jeg har fået noget Semi-synthetic olie, se evt. link.
Der står ikke noget særligt bagpå, og jeg er kommet i tvivl om det kan
bruges til at blande i benzinen på MZén.
Nogen der kan hjælpe ?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=170145360&n=323300658&pn=323300668

--
Vh
Tommy

Fra : MZ_Jesper

Dato : 20-09-03 21:30

Hvis det er 2-taktsolie så gå bare i gang - MZ kan tåle stort set alt af
slagsen. I øvrigt har de hos Biltema i fx Næstved syntetisk olie til <40 Kr.
literen.
/Jesper

Fra : Tommy Hansen

Dato : 21-09-03 00:53

"MZ_Jesper" <jesper@jesperkryger.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er 2-taktsolie så gå bare i gang - MZ kan tåle stort set alt af
> slagsen. I øvrigt har de hos Biltema i fx Næstved syntetisk olie til <40
> [...]
Takker

Fra : Moller

Dato : 22-09-03 08:46

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Der står ikke noget særligt bagpå, og jeg er kommet i tvivl om det kan
> bruges til at blande i benzinen på MZén.

69KR LITEREN ????? er du sindsyg.... det er da en gang frås :) sælg den
til en af knallertgutterne, og find noget der er billigere :) det er næsten
synd at smide så dyr olie på MZ'en... tror næsten ikke den ville kunne lide
så dyr olie, det er ikke af dens natur jo :) men hvis du ikke kan komme af
med den, så bare held den i :) du sku bare vide hva olier der har drønet
rundt i mange MZ'ere :) det er ikke småting folk har benyttede fordi det
lige var ved hånden :)

Ellers til næste gang :) så kan du jo bestille fra www.louis.de en 4L
2takts olie, så havner du omkring 30Kr./L , som er langt mere fornuftigt et
beløb :) og nu køre du vel 92oktan :) også , så er den i sit rette lowcost
miljø :=)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi... hmmm, mider i afjedringen, så forstår man sgu fanden
den var så blød bagpå *GGG*
Suzuki GSF 1200 S...