Tjek lige dette link ud....
Fra : Dak

Dato : 18-09-03 20:34

Ved godt det ikke lige er relateret hertil men det er sku for grinern.
(indeholder lidt porno så ikke for sarte sjæle. )

Dak suzuki
GS500Ev

et udskrift fra artiklen:

Sex-tv gav karantæne

Station 2-fotograf uønsket på TV2 - filmede elskende par

18. sep. 2003

Sex kan have uønskede konsekvenser. Også selv om man ikke
deltager aktivt i selve akten.

Således er en ung TV2-fotograf netop blevet idømt seks måneders
karantæne fra sit arbejde efter at han under en optagelse for TV2's
kriminalmagasin 'Station 2' pludselig mistede fokus og i stedet for at
stille skarpt på værten Trine Panum Kjeldsen kom til at rette kameraet mod
et ungt elskende par, der uvidende om tv's tilstedeværelse uden for deres
fuldt oplyste stuelejlighed var i gang med at nyde et doggy-style samleje.

Fotografen er ikke fastansat hos TV2, men arbejder for et firma,
som tv-stationen har fast samarbejde med.

Hans spontant optagede porno-dokumentar nåede dog ikke frem til
'Station 2's seere. Til gengæld havnede klippet på nettet, hvor det i løbet
af den seneste uge har opnået forrygende seertal.

- Det er meget uheldigt og decideret ulovligt, det fotografen
har gjort. Derfor karantænen. Men han jeg tror ikke, han har gjort det af
ond vilje. Han har bare ladet sig rive med af situationen, siger TV2's
nyhedschef Michael Dyrby efter at have fået den pikante situation på et par
dages afstand.

Hvem, der har lagt filmen på nettet, er stadig en uopklaret sag
ifølge nyhedschefen.

- Jeg efterforsker stadig på højtryk, hvordan filmen er havnet
på nettet, men jeg har endnu ingen anelse om, hvem der har gjort det. Det er
meget svært at spore, siger Michael Dyrby.

En løsning kunne være at sætte 'Station 2' på sagen.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=219224

Fra : Dak

Dato : 18-09-03 20:44
Fra : TheHobbit

Dato : 19-09-03 08:32

Dak wrote:
> Ved godt det ikke lige er relateret hertil men det er sku for grinern.
> Dak suzuki
> GS500Ev

Ja, den er rimelig sjov - omtrent lige så sjov som da den blev posted d. 14
med overskriften: Video - "lidt Off-topic"

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996