Tilbage til rødderne: Ny Triumph Thruxt
Fra : Richard

Dato : 18-09-03 19:58

Efter soft-chopper flippet med Bonneville America ser Triumph nu ud til
at søge tilkbage til rødderne med en cafe racer-inspireret variant af
Bonneville, nu opboret til 865cc:

<http://www.ama-cycle.org/news/2003/thruxton.asp>

Tanken kunne godt være lidt mere gammeldavs og bagsvingeren, hm? - men
det er da et forfriskende pust, ikke?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : M. Høy

Dato : 18-09-03 20:49

Hej Richard

Den er fed, hvad vejer sådan et dyr?, kan godt lide det klassisk rå muscle
look, er nu heller ikke til de kantede plastic-bikes de sælger nu om dage,
nu får jeg sikkert smæk :-/

Mvh.

M. Hoey
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

--
http://dfmc.dk/default.asp?id=355

Fra : Richard

Dato : 18-09-03 21:19

M. Høy wrote:
> Den er fed, hvad vejer sådan et dyr?, kan godt lide det klassisk rå muscle
> look, er nu heller ikke til de kantede plastic-bikes de sælger nu om dage,
> nu får jeg sikkert smæk :-/

Ikke af mig, ivertefall

- synes bare at bagsvingeren ser lidt "numset ud" - vægten er vel ikke
højere end en alm. Bonnie? Triumph UK har den ikke på deres web-site endnu.

Fra : M. Høy

Dato : 18-09-03 21:49

Hej

Du har vist bedre øjne end mig, jeg kan kun se den trosskostruktion
(rørkonstruktion til de bagerste fodhvilere) Man kan godt savle lidt over
den, den er special, og ikke lige en cykel der ligner alle de andre man ser
til daglig!

Hilsen

Fra : Richard

Dato : 18-09-03 21:59

M. Høy wrote:

> [...]
> den, den er special, og ikke lige en cykel der ligner alle de andre man ser

Næ, ikke bedre øjne, jeg klikkede bare på billedet i pressemeddelelsen
og vupti sprang det op i størrelse på en ny skærm

Iøvrigt ser jeg på motorcyclenes, at den også skal fås i mørkerød. Gad
vist om det bliver den flotte gamle Bonneville-vinrøde. Det er vist en
håndkoloreret udgave, de viser her:
<www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=181066>

Fra : Fixer

Dato : 19-09-03 16:02

hej
ja, man bliver helt rørt

en af mine kammarater solgte sin truxton-sadel til reinhardt, for at de
kunne få lavet flere (i 1971), og her ser man så en ny cykel med en næsten
tro kopi

jeg føler mig helt ung igen

hilsen fixer (årgang 1952)