Søger Suzuki Fz 50!
Fra : Rainerx

Dato : 15-09-03 18:37

Hej, jeg søger en suzuki fz 50! :).. Farven skal helst være sort!
Den må godt have lidt skrammer , det skader ik! :D..
Den skal kunne starte og kører godt! , der må godt være tun og såen
noget på!
MAX 1000-1500 kr :)...

Hilsen Rainerx

Kontakt mig!: lrainerxl@hotmail.com

Eller på MSN messenger under samme email! :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Pwh

Dato : 15-09-03 19:15

Rainerx wrote:
> [...]
> Den må godt have lidt skrammer , det skader ik! :D..
> Den skal kunne starte og kører godt! , der må godt være tun og såen

Det stinker da ad helvedes til hvis der er for meget tun på

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 15-09-03 19:35

In article <3f6601a2$0$32467$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pwh
says...
> Det stinker da ad helvedes til hvis der er for meget tun på

Ja! - hvordan holder man alle pussy-kattene væk??? Det er måske det de
kalder en k-magnet????
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-09-03 19:44

Rainerx wrote:
> Kontakt mig!: lrainerxl@hotmail.com
> Eller på MSN messenger under samme email! :)

Jeg håber du får rigtig meget spam ..

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Pwh

Dato : 15-09-03 21:01

Hans Joergensen wrote:

> Jeg håber du får rigtig meget spam ..
>
> // Hans

Nej nej, det var tun og ikke spam han ville have

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 15-09-03 21:17

In article <3f661a62$0$32441$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pwh
says...
> Nej nej, det var tun og ikke spam han ville have

*LOL*

Fra : Martin Ley-Frantsen

Dato : 15-09-03 21:26

> Nej nej, det var tun og ikke spam han ville have
>
> /Jens

Jeg synes det er så sjovt. jeg har ikke været her i gruppen så længe men jeg
fornæmmer ligesom at der er en hvis mobning her inde ved nogle indlæg og
synes det er lidt synd for personen det går ud over .Det er jo ikke en
skolegård det her. det er et sted hvor motocykel intereseret kommer og nyder
lidt af deres fritid.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 15-09-03 21:25

"Martin Ley-Frantsen" <mumle1@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> synes det er lidt synd for personen det går ud over .Det er jo ikke en
> skolegård det her. det er et sted hvor motocykel intereseret kommer og

Tjae, men en FZ 50 er en knallert, og knallerter har deres egen gruppe. Så
man ber selv lidt om det.
Generelt er stemningen meget venlig herinde, med et glimt i øjet.
Og faktisk er det også sket at en knallertkører der har forvildet sig herind
har fået hjælp (ganske vist først efter han er blevet moppet lidt og henvist
til den rigtige gruppe.

Asger
ZX-10 (Der ikke er en knallert,. selvom den umiddelbart lyder til at være
mindre end FZ50)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-09-03 21:34

> [...]
> .Det er jo ikke en skolegård det her. det er et sted hvor motocykel
> intereseret kommer og nyder lidt af deres fritid.

Pointen er, at han har skrevet i en (meget) forkert gruppe. Han skal have
fat i dk. marked.privat.knallert eller sådan noget
--
mvh. Jacob Larsen

Fra : Brian W.

Dato : 17-09-03 13:14

Jacob Larsen wrote:

> Pointen er, at han har skrevet i en (meget) forkert gruppe. Han skal
> have fat i dk. marked.privat.knallert eller sådan noget

dk.marked.pivert.knallert ROFL

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

YZF for sale ....
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : BoS.

Dato : 15-09-03 21:36

Martin Ley-Frantsen wrote:

> .Det er jo ikke en skolegård det her. det er et sted hvor motocykel
> intereseret kommer og nyder lidt af deres fritid.

Præcis. Derfor ser vi helst ikke at vores intellektuelle diskussioner bliver
fedtet ind i indlæg der handler om, at en knægt der vil købe en knallert.

--
mvh Bo

Fra : Hekto

Dato : 15-09-03 21:46

In article <xop9b.651$Lw2.230@news.get2net.dk>, BoS. says...
> intellektuelle diskussioner

*ROFL*

Fra : Megas

Dato : 15-09-03 22:21

BoS. wrote:

> Præcis. Derfor ser vi helst ikke at vores intellektuelle diskussioner
> bliver fedtet ind i indlæg der handler om, at en knægt der vil købe
> en knallert.

GRILL :D

Fra : Pwh

Dato : 16-09-03 18:26

BoS. wrote:

> Præcis. Derfor ser vi helst ikke at vores intellektuelle diskussioner
> bliver fedtet ind i indlæg der handler om, at en knægt der vil købe
> en knallert.

Intellektuelle diskussioner, det må bestemt værer mig der menes

/Jens

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-09-03 10:56

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> Intellektuelle diskussioner, det må bestemt værer mig der menes

Det tror jeg nu ikke det erer.

Torben

Fra : Pwh

Dato : 17-09-03 12:33

Torben Scheel wrote:

> Det tror jeg nu ikke det erer.
>

> Torben

Hov hov, hvad mener du med det, jeg prøver da altid at værer dybt seriøs

/Jens