Klistermærke med Steen
Fra : Janitor

Dato : 15-09-03 18:40

fra tegneserien Steen og Stoffer, hvor findes de? Gerne et hvor han tisser
på det engelske flag, de her antikke englænder-chauffører er da ved at blive
lidt selvhøjtidelige.....

Hemme
Honda

Fra : finn sander

Dato : 15-09-03 20:06

> [...]
tisser
> på det engelske flag, de her antikke englænder-chauffører er da ved at
-----------------------

prøv at søg på E-bay.de, "aufklemder" eller "carton" , der er en der sælger
div. klistermærker.
FS

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-09-03 20:19

finn sander <rc30@wanadoo.dk> wrote:
> tisser
> -----------------------
>
> prøv at søg på E-bay.de, "aufklemder" eller "carton" , der er en der
> sælger div. klistermærker.
> FS

njaøh....

"Aufkleber" er nok et bedre bud.
Og mon ikke det er "Cartoon" der er ment?

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : finn sander

Dato : 15-09-03 21:28

> Og mon ikke det er "Cartoon" der er ment?

-------------------
hellere lidt ordblind, end helt blind....jeg har lært at leve med det.

FS

Fra : Christian

Dato : 16-09-03 12:51

"Janitor" <hemme_remove_@mobilixnet.dk> wrote in message
> fra tegneserien Steen og Stoffer, hvor findes de? Gerne et hvor han tisser
> på det engelske flag, de her antikke englænder-chauffører er da ved at
> [...]
http://www.mc-mester.dk/ sælger dem, men han tisser på Japan, og det er der
jo ikke meget sjov ved)

Fra : zoffmann

Dato : 16-09-03 16:29

> fra tegneserien Steen og Stoffer, hvor findes de? Gerne et hvor han tisser
> på det engelske flag, de her antikke englænder-chauffører er da ved at
> [...]

man kan få dem hos T-Hansen, men han tisser ikke på England
http://www.t-hansen.dk/products.asp?c=169273150&n=518805426#xy

--
Zoffmann
RF 600

Fra : Brian W.

Dato : 17-09-03 13:12

Janitor wrote:
> [...]
> tisser på det engelske flag, de her antikke englænder-chauffører er
> da ved at blive lidt selvhøjtidelige.....

Pitværkstedet i Aidt ved Claus Ottesen laver dem... Hvis du ved hvor
rydbergs mc ligger er du på rette spor.. kør mod silkeborg fra Aidt, Så
kommer du lige forbi...

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

YZF for sale ....
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Janitor

Dato : 17-09-03 18:57

> Pitværkstedet i Aidt ved Claus Ottesen laver dem... Hvis du ved hvor
> rydbergs mc ligger er du på rette spor.. kør mod silkeborg fra Aidt, Så
> [...]

Der prøver jeg, lyder som et oplagt mål for en lille tur ud i den fede
sen-sommer.

I øvrigt: Tak for alle de gode svar. Det er godt at vide hvor man kan få en
færdig jeg-er-træt-af-at-se-på-BMW sticker....

Mange hilsner
Hemme
Honda

Fra : eli

Dato : 16-09-03 16:47

mener jeg har set dem hos enten thansen eller biltema

--
M.v.h
Dan