2003 sæsonen slut nu.
Fra : RacerNiels

Dato : 15-09-03 18:11

Min sæson sluttede i fredags kl 12.50
Jeg havde været et smut i Vangede og på vej hjem til Lyngby parkerede jeg
cyklen i siden på en bil.
Hun (bemærk!!) kom ud fra Firskovvej og skulle ned forbi Lyngby Storcenter
ad Klampenborgvej. Jeg kom den anden vej ad Klampenborgvej og havde bemærket
dem der krydsede vejen... men altså ikke hende her :-/ Jeg nåede at bremse
og undvige en smule, men ramte bilen lige bag forhjulet og slog skulderen
ind i et eller andet - formegentlig sideruden eller A-stolpen. Cyklen
væltede og jeg hoppede af og rendte rundt og bandede og fik lavet endnu en
bule i bagdøren på bilen hvorefter jeg måtte sætte mig ned og få blod til
hovedet.
Jeg blev hentet babu-babu og hun blev kørt hjem af policen.

Skader på Madam Blå:. Byebye Ducati front. Det hele er kvast og
instrumenterne også. Desuden et par ridser i tanken og en flækket forskærm.
Justeringsskruen til koblingskablet er også knækket.
Skader på mig: Brækket kraveben og minimal hudafskrabning på højre skinneben
(væk nu). Egentlig rimelig heldigt da jeg naturligvis kun havde cowboybukser
og en tynd vindjakke på. :-/ Nu står den på slappen auf og så har jeg
desværre ingen undskyldning for ikke at læse lektier mere...

Geden ryger ud til mekker imorgen - så må vi se hvad der sker.

Hold øjnene åbne derude!!

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

HAVES: Brækket krageben
SØGES: Hunkøn - gerne sygeplejerske - med moder-gen og tildenser til
personlig omsorg

Fra : Henrik

Dato : 15-09-03 18:25

Fra : Brian W.

Dato : 17-09-03 13:24

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en
> meddelelse news:bk4rhb$ccc$1@news.net.uni-c.dk...

Hehe jeg var oxo med til at smadre en Ducati 900s i søndags.... VI drejer
rundt om hjørnet i rønde, mod Kalø Slotsruin. En Ford Æskelort holde og ved
ikke rigtig hvad den vil... Den første mc køre uden om, og fyren på Ducatien
kikker til højre et øjeblik. Det næste øjeblik holder ford l...... stille og
han brager op bag i den med 10-15 km/t. Jeg nåede at stoppe. Hen og samle
min kammerat op, og derefter ducatien ...Resultat... Han røg forover mc´en
og landede på fortorvet. Ingen skader på ham, MEN Ducatien derimod ....
Smadret forlygt, bulet tank, bøjet gasgreb, hele højre side kåbe skal
skiftes, plus højre lydpot, spejl og bilnklys.... Den kunne dog køre ud til
Feldballe Mc, hvor vi kunne træffe SvendÅge hjemme i privaten.. Han var
flink og gå med op og kikke skaderne efter og sætte taksateren på mandag
morgen.. Dommen har vi ikke fået endnu, men Han mente at den nok røg op i
35.000 kr.. Puhhh godt kaskoen er betalt. Forden kunne " nøjes " med en
smadret højre baglygt, og en bulet kofanger...

Ducatierne holder tidligt i år var...?
--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

YZF for sale ....
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-09-03 18:55

Øv øv. God bedring. Håber i begge bliver raske i en fart.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 15-09-03 19:15

RacerNiels wrote:
> [...]
> læse lektier mere...
>
> Geden ryger ud til mekker imorgen - så må vi se hvad der sker.

Øv! Ska' vi lave en brækket kravebensklub?

venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Henrik

Dato : 15-09-03 19:37

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> skrev i en meddelelse

> Øv! Ska' vi lave en brækket kravebensklub?
>
> venlig hilsen Rune
> http://bandit600.netfirms.com
>
> Sprød cykel, Rune. Jeg så lige billederne.
Mvh Henrik

Fra : Hekto

Dato : 15-09-03 19:32

In article <bk4rhb$ccc$1@news.net.uni-c.dk>, RacerNiels says...
> Min sæson sluttede i fredags kl 12.50
> Jeg havde været et smut i Vangede og på vej hjem til Lyngby parkerede jeg
> cyklen i siden på en bil.

Surt!

> Cyklen væltede og jeg hoppede af og rendte rundt og bandede og fik lavet endnu en
> bule i bagdøren på bilen hvorefter jeg måtte sætte mig ned og få blod til
> hovedet.

Godt gået! Så undgik du jo også behændigt, at begå vold mod føreren!

> Jeg blev hentet babu-babu og hun blev kørt hjem af policen.

Var hun så'en helt fra'en???

> Hold øjnene åbne derude!!

I højeste grad!

> HAVES: Brækket krageben

Så'en en pipfugl???? ;0)

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : RacerNiels

Dato : 16-09-03 07:42

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> wrote in message
> Var hun så'en helt fra'en???

Ja, hun var meget ked af det - jeg fik helt ondt af hende. :-/

Niels
S FAU

Fra : Hekto

Dato : 16-09-03 08:00

In article <bk6b0n$tt3$1@news.net.uni-c.dk>, RacerNiels says...
> Ja, hun var meget ked af det - jeg fik helt ondt af hende. :-/

Ja, hun ville sikkert også have ondt af dig, hvis du var havnet i en
kørestol!!! ... det ville bare ikke være til megen gavn!

Jeg må, selv om der er mange gode argumenter for og imod, erkende at
jeg oplever færre tilfælde af at blive overset, efter jeg er begyndt at
køre med det lange lys om dagen.

Fra : RacerNiels

Dato : 16-09-03 08:50

> Jeg må, selv om der er mange gode argumenter for og imod, erkende at
> jeg oplever færre tilfælde af at blive overset, efter jeg er begyndt at
> køre med det lange lys om dagen.

Ja, det gør jeg også engang imellem... men ikke altid og ikke i fredags
Jeg synes også at det lader til at virke...

/Niels

Fra : Armand

Dato : 16-09-03 22:21

Hekto <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en
> In article <bk6b0n$tt3$1@news.net.uni-c.dk>, RacerNiels says...
> >
> Ja, hun ville sikkert også have ondt af dig, hvis du var havnet i en
> kørestol!!! ... det ville bare ikke være til megen gavn!

Jup!
Næh, den eneste deciderede sanktionsmulighed man har på stedet, er at skrige
og jamre sig som havde man et tifoldigt underarmsbrud - lige indtil hun er
ude for hørevidde!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-09-03 08:23

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> [...]
> og jamre sig som havde man et tifoldigt underarmsbrud - lige indtil hun er

Hehe, eller som Niels gjorde; sparke en bule i hendes bagdør. Altså bilens
bagdør...

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Armand

Dato : 17-09-03 17:59

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en

> Hehe, eller som Niels gjorde; sparke en bule i hendes bagdør. Altså bilens
> bagdør...

Nix!
Dét bliver hun kun gal i skralden af. I modsætning sker der det at jo mere
man jamrer sig højlydt, desto mere flosser man hendes nerver!
På langt sigt kan dét måske endda redde en anden motorcyklist: Hvis hun
følgelig får nervøse trækninger hver gang hun ser en enkelt forlygte i
trafikken og
derfor ikke kører ud foran nogen igen

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-09-03 08:07

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev

> Nix!
> Dét bliver hun kun gal i skralden af.

Nåja, naturligvis mens man skriger i vanvittig smerte.
Det var mere for at kombinere det umiddelbare trang til gengæld sammen
med en lidt mere langsigtet hævn

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-09-03 08:19

> Ja, hun var meget ked af det - jeg fik helt ondt af hende. :-/

Var det før eller efter du sparkede til hendes bagdør

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 17-09-03 21:05

Havde hun ingen moderføllelse, eller var hun ikke sygeplegeske.
MVH René

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 15-09-03 20:16

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote in message
> Min sæson sluttede i fredags kl 12.50
(snip en kedelig ulykke)

surt surt føler med dig, og er glad for der ikke skete dig mere selvom der
er sket større skade på dig end på mig

> Jeg blev hentet babu-babu og hun blev kørt hjem af policen.

øv jeg kom ikke ud og køre i ambulance heldige asen

> Skader på Madam Blå:. Byebye Ducati front. Det hele er kvast og
> instrumenterne også. Desuden et par ridser i tanken og en flækket
forskærm.
> Justeringsskruen til koblingskablet er også knækket.

øv

> [...]
> og en tynd vindjakke på. :-/ Nu står den på slappen auf og så har jeg
> desværre ingen undskyldning for ikke at læse lektier mere...

endnu mere øv

> Hold øjnene åbne derude!!

hmm det kunne jeg godt ha brugt for 14 dage siden

> HAVES: Brækket krageben
> SØGES: Hunkøn - gerne sygeplejerske - med moder-gen og tildenser til
> personlig omsorg

hæ hende har jeg, og hun er ikke til udlån ))

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : m.grewy

Dato : 15-09-03 22:53

øv det var squ da ærgeligt.
Men hvis det kan muntre dig lidt op så kan jeg fortælle dig at min sæson
også er slut, da min mc næsten holder som samle sæt nu og det bliver
ihvertfald dyrt.

Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 16-09-03 06:07

m.grewy wrote:
> [...]
> Men hvis det kan muntre dig lidt op så kan jeg fortælle dig at min
> sæson også er slut, da min mc næsten holder som samle sæt nu og det

Hvad har du da nu lavet Grewy?? kom din wheelie for langt bagover??

--
MVH/ Best Regards
Anders Thorup

Fra : Morten dahl

Dato : 16-09-03 07:06

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har du da nu lavet Grewy?? kom din wheelie for langt bagover??

Både og.. Michael var med os på nurburgring her i week-enden. Lørdag morgen
skulle vi lige tanke, og så ellers lige en tur ned til Adenau.

På vejen hjem dernede fra, af den lille og meget skumle vej der snoer sig op
mod banen. Tjae der satsede Grewy, og tabte.

Efter en 220gr. hårnål er han i 1´st med fuld hane, hvilket resultere i en
wheelie, han får hjulet ned, men har nu for meget fart på ind i en skarp
højrekurve. Der panikker han og bremser, lige ind i fronten på en mondeo,
som hermed var afmonteret, fortsætter ud i armco´n og presser cyklen fast
mellem armco´n og jorden.

Gudskelov stopper cyklen her, for var den gået videre var der bagved armco´n
et lodret fald på 8-10 meter. Hele højre side på hondaen er smadret til
ukendelighed, men endnu engang var der en der holdt hånden over Grewy, en
meget forstuvet fod/ben var hvad han slap med.

Men sidder egentlig og brygger på en lille report fra vores tur, så der
kommer historien med.

-
MOrten Dahl

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-09-03 17:52

Av av... Godt der ikke skete større personskade, trodsalt. Det kunne vist
være gået meget værre....

Fra : Morten dahl

Dato : 17-09-03 22:05

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Av av... Godt der ikke skete større personskade, trodsalt. Det kunne vist
> være gået meget værre....

Ja, endnu engang var michael mere end bare svineheldig...

Da chokket havde lagt sig, og strisserne ikke engang ville have ham med på
stationen var det vi spurgte om ikke de havde en detention vde kunne tage
ham med i, bare for en 2-3 timer

Men ja, gudskelov kun materiel skade, godtnok for ca. 60 af de lange..

... men ingen kvaler forsikringen betaler (ment i som en depri joke)

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-09-03 22:09

Morten dahl wrote:

> .. men ingen kvaler forsikringen betaler (ment i som en depri joke)

Michaels forsikringspræmie kan da vist heller ikke være helt billig længere
:-/
--
mvh Jes Vestervang

Fra : m.grewy

Dato : 18-09-03 09:25

Jes Vestervang wrote:

> Michaels forsikringspræmie kan da vist heller ikke være helt billig
> længere :-/

Hvad mener du med længere ?
For den har squ aldrig været helt billig :)
Men som en der hedder ole der sagde til mig , så må vi håbe at forsikringen
ikke har nummerviser når du ringer :)

Michael

Fra : Armand

Dato : 18-09-03 15:25

m.grewy <grewy@mcchaufforerne.dk> skrev i en

> Men som en der hedder ole der sagde til mig , så må vi håbe at
forsikringen
> ikke har nummerviser når du ringer :)

GRILL

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-09-03 16:38

"så må vi håbe at forsikringen ikke har nummerviser når du ringer"

LOL

Fra : Anders Thorup

Dato : 16-09-03 06:06

RacerNiels wrote:
<SNIP, ærgerlig ulykke)

Surt show Niller
Er skylds-spørgsmålet i ulykken afgjort??

Fra : RacerNiels

Dato : 16-09-03 07:38

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in message
> Surt show Niller
> Er skylds-spørgsmålet i ulykken afgjort??

I mine øjne er der ingen tvivl - hun overholdt ikke sin ubetingede
vigepligt.
Sagen er jo ikke så gammel, så der går nok lidt tid endnu inden hammeren
falder.

Niels
S FAU

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 17-09-03 19:17

Hej Niels
Øv hvor uheldigt, og øv hvor heldigt. At du slap med et brækket krageben,
kan man vist godt sige er rent held eller hvad. sk... ærgeligt med madam
blå, så ellers rigtigt fræk ud.Pøj Pøj Niels måske ses vi næste sæson, hvis
jeg kommer ud at rulle
MVH René
snip

Fra : Benz...

Dato : 18-09-03 14:36

"René Rattenborg (3000)" <rene.rattenborg@vapnet.dk> wrote in message
> [...]
> kan man vist godt sige er rent held eller hvad. sk... ærgeligt med madam

Hmm.. Jaaaa. Fik den jo aldrig at se. Han talte og talte. Tog ingen billeder
og så smadre han den! ;)

Har du ik et billede af projektet som desværre blev udsat?
Og desuden. Hvordan går det med kragebenet? Hvad siger lægen, kommer det til
at spille top max igen eller er der sandsynlighed for at du kommer til at
mærke til det?

Syntes det er møg ærgeligt!!!
Men altid noget at du kunne spake hende den uopmærksommes dør bag efter. ;)
Så kan hun lære det!!

God bedring! både dig og den blå SV duc alicke.

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 19-09-03 20:15

Hej igen
Der er da billeder på hjemmesiden
MVH René
"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærke til det?
>
> Syntes det er møg ærgeligt!!!
> Men altid noget at du kunne spake hende den uopmærksommes dør bag efter.
;)

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-09-03 21:11

René Rattenborg (3000) wrote:
> Hej igen
> Der er da billeder på hjemmesiden

....af hvad: kravebenet, Madam Blå, projektet, lægen eller døren?
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : RacerNiels

Dato : 22-09-03 23:52

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote in message
> Har du ik et billede af projektet som desværre blev udsat?

www.sqzuki.subnet.dk - skal nok lægge sidst nye billeder op snart.
Jeg må også lige ud til mekkeren og tage lidt af de baskede dele.

> [...]
til
> at spille top max igen eller er der sandsynlighed for at du kommer til at

Aner det ikke.. Kravebenet er sårn nogenlunde ok. Jeg kan ikke løfte meget
mere end ½l cola ad gangen og ikke ret højt, men jeg kan da i det mindste
bruge underarmen til lidt let arbejde. Kravebenet kan mærkes hele tiden, men
sårn er det vist. Det stikker lidt sjovt ud i forhold til det raske og så
har jeg fået en gul pat *lol* Jeg ved ikke om det er lidt blod og andet guf
der efterhånden er løbet ned under huden, men det ser lidt sjovt ud. Desuden
er højre babs også større nu.. sikkert pga samme væske som har gjort den
gul.
Lægen sagde at man ikke gjorde noget ved det så længe det ikke prikkede på
huden (altså var ved at bryde igennem). Det vokser sammen som det nu engang
gør, og så kigger vi på det om ½-1år. Hvis det så er helt skidt kan man vist
operere, men hvordan aner jeg ikke. Hvis de brækker det op og sætter en
plade og en par titan-skruer fra en toeslider, kunne man da ha lidt at prale
af, men jeg gider ikke rende rundt med de smerter her igen!!
En makker brækkede sit i juni og det er vokset nogenlunde sammen. Det er
blevet en del tykkere, så man kan godt se at det ikke er helt normalt, men
han har ingen problemer med det. 7 9 13 - *krydser fingre*

Niels
S FAU himmelblau... nå nej - ikke mere... :-/
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : -V-

Dato : 23-09-03 01:49

RacerNiels wrote:
> Aner det ikke.. Kravebenet er sårn nogenlunde ok.
[snip]
> [...]
> er blevet en del tykkere, så man kan godt se at det ikke er helt
> normalt, men han har ingen problemer med det. 7 9 13 - *krydser

Jeg brækkede mit i et snowboarduheld, for nogle år siden.
Der gik knapt et år, før jeg kunne ligge ordentligt på dén side igen.
Sørg for at komme tidligt i gang med optræning af biceps og skulder, hvilket
efter sigende skulle styrke de agonistiske muskler omkring skulderleddet.
Få kun en operation i nødstilfælde. Skulderen er en temmeligt kompliceret
sag at rode rundt i med alle muskelhovederne, som næsten ligger på kryds og
tværs. Sagde min fys, ihvertfald.

Nu hvor der er gået nogle år siden ulykken, er der to karakteristika ved min
skadede skulder:
1: Lammere direkte hvor knoglen stikker op fra skulderen gør *herre*-ondt.
Undgå det.
2: Til fester er tøserne (især dem med sundhedsrelaterede interesser og
uddannelser!!!) vilde med at rage på din skade.

Udover det har jeg ingen mén af det....

-V-

Fra : Hekto

Dato : 23-09-03 06:52

In article <bknu33$hje$1@news.net.uni-c.dk>, RacerNiels says...
> [...]
> plade og en par titan-skruer fra en toeslider, kunne man da ha lidt at prale
> af, men jeg gider ikke rende rundt med de smerter her igen!!

Jeg har stadig problemer med min skulder, her 5 måneder efter uheldet.
Foden også, for den sags skyld.
Min skulder 'hænger' ca. 1,5 cm for lavt p.gr.a. strukne ledbånd.
Skulderen kan bruges; men bliver hurtigt træt og gør ondt. Har fået tid
til at en kirurg skal kigge på sagerne.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 23-09-03 09:18

> [...]
> er blevet en del tykkere, så man kan godt se at det ikke er helt
> normalt, men han har ingen problemer med det. 7 9 13 - *krydser

Min skulder gør også stadig lidt ondt her 14 dage efter Har også en
lille bule ude ved skulderen, men kan bruge armen mere for hver anden dag...

Fra : Benz...

Dato : 24-09-03 10:42

> [...]
> blevet en del tykkere, så man kan godt se at det ikke er helt normalt, men
> han har ingen problemer med det. 7 9 13 - *krydser fingre*

Jeg håber på det bedste.
Det er godt nok surt. Men sådan er det bare at køre på mc. Sjovt og
"farligt". Havede det været i bil havde det sikker ikke sket en skid med
dig.
Synts god nok også at men kommer ud for menge sitiuationer på sådan en
seson.
Men har jo også kørt 20stærke i år. ;)
God bedring!