Offroader, hvad ska man ha?
Fra : Kenneth T

Dato : 15-09-03 15:06

Dawser

Jeg har længe gået med tanken om at få mig en offroader ved siden af min
ZX9R, sådan til lidt sjov & måske lidt vinterkørsel.
(jeg savnet at lave 8-taller i sneen om vinteren)
Jeg har kigget lidt i www.dba.dk og på www.mobile.de men kan ikke rigtig
hvad jeg vil ha. Jeg tænkte først på noget til 10kkr, men mon ikke det ender
med en 20-25kkr. Jeg har ikke rigtig noget erfaring med offroad, men cyklen
skal nok ikke være alt for død, jeg er jo ikke vandt til at køre Puck Maxi
(desuden er jeg heller ikke nogen spirrevip, nærmere knapt 100kg).

Men hvad skal jeg købe?

DR600
XT350
XT600
XL250
XL350
XL500
XL600

Hvad dur, det skal ikke være totakt, og cyklen må gerne være væltet og
almindelig grim, den skal jo ikke bruges til ture til det lokale diskotek,
eller ferier i udlandet:)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Henrik

Dato : 15-09-03 17:53

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.dkfritidmotorcykel.dk/kenneth_t
> Hvis du køber en brugt XT 600, skulle der være gode chancer for ordentlige
stumper, idet cyklen også føres i butikkerne? Bare en tanke.