Mine øjne svier....
Fra : TheHobbit

Dato : 15-09-03 14:39

Det er ikke nogen nyhed eller andet - men jeg kom ved et tilfælde til at
klikke på nedenstående link og min øjne er begyndt at svie en smule. Måske
fordi jeg endnu ikke har blinket og det er over 6 min siden. Jeg ville ikke
lide alene og smider derfor linket vidre.

"http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/CBR600/2003/CBR600RR_Blk__RHF_1024
..jpg"

"Je' ska' da hae'!"

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-09-03 14:55

TheHobbit wrote:
> Det er ikke nogen nyhed eller andet - men jeg kom ved et tilfælde til
> at klikke på nedenstående link og min øjne er begyndt at svie en
> smule.

Puha ja! Det er der da ikke noget at sige til... Hvis du vil gøre det godt
igen for dine øjne, skulle du tage at kigge på nedenstående links!
Men pas på, for det kan få modsatte effekt, så dine øjne bare fælder tårer
af glæde!! he he

http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/500/04R1_red_5a_1734.jpg

http://www.yamaha-motor.com/products/mcy/500/04R1_red_5c_1734.jpg

--
Psycho Cowboy - Totalt R1-fan!
Babygixxer

Fra : TheHobbit

Dato : 15-09-03 15:08

Nej du må undskylde - det har ikke helt samme effekt.........

....men jeg skal til gengæld hjem og have andre bukser på!

/Stephan

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-09-03 16:46

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> igen for dine øjne, skulle du tage at kigge på nedenstående links!
> Men pas på, for det kan få modsatte effekt, så dine øjne bare fælder tårer

Fåååårk.....

Jeg roede lige lidt rundt siten du linkede til....

De skriver 180 HK !!!!!!!!!!!!!! se selv..

http://www.yamaha-motor.com/products/unitinfo.asp?lid=2&lc=mcy&cid=5&mid=6

Thore
(der nu godt lige vil have de 180 HK bekræftet..)

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-09-03 17:47

SmaRTrxxv wrote:

> [...]
>
> Thore
> (der nu godt lige vil have de 180 HK bekræftet..)

Jeps, jeg har set det og måber sq også lidt over det!
Men de andre fabrikanter underdriver nok heller ikke med effekten på deres
maskiner, så mon ikke R1'eren trækker fra alligevel?!
Og så al den lækre teknik... Radialbremser, nyt stel (som går _over_ motoren
og ikke på hver side!) for ikke at tale om at effekten på motoren på papiret
er blevet øget med 28 hk i forhold til den tidligere model! Ifølge Peter
Rahbæk fra DBA giver det et regnestykke, der siger 172 kg tørvægt / 180 hk =
960 gram pr. hk!! :oO
Mon Yamaha får ret, når de i deres reklamevideoer på deres side, kalder
R1'eren "The new World Superbike Champion" ?? ...det bliver spændende at se!

--
Psycho Cowboy

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 15-09-03 17:30

"TheHobbit" <hobbit@protek.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> lide alene og smider derfor linket vidre.

Så er den her da mere rå :)

http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Kawasaki/ZX10R/Index.htm

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-09-03 22:36

Henrik Steen Larsen <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en

> "TheHobbit" <hobbit@protek.dk> wrote in message
> [...]

Jeg fatter ikke at man ikke en gang for alle har indset, at det ser towlig
ud med sådan et grimt kakkelovnsrør dalrende i den ene side! (Og ødelægger
aerodynamikken). Det samme med strittende blinklys, de bor i spejlene, bagpå
må man nok desværre lade dem blive ved med at stritte af hensyn til at blive
set.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-09-03 22:41

Preben Riis Sørensen <preben@esenet.dk> skrev "

> [...]
bagpå
> må man nok desværre lade dem blive ved med at stritte af hensyn til at

Det med blinklysene var en generel betragtning, og jeg kan se at de også
meget vel kan sidde i kåben foran.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : TheHobbit

Dato : 16-09-03 10:01

Jeg synes ikke forskellen i udseende er så enorm - de ser begge to for
sindsyge ud!!

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 16-09-03 13:10

"TheHobbit" <hobbit@protek.dk> wrote in message
> Jeg synes ikke forskellen i udseende er så enorm - de ser begge to for
> sindsyge ud!!

Tjah - det er jo som man ser det