dårlig varmstart
Fra : Henrik Bruhn

Dato : 15-09-03 09:50

Hej.

Er der nogen, der vil hjælpe mig med et lille hint.
Jeg har kik på en kawasaki klr 600, som starter dårligt med varm motor.
Hvad mon årsagen kan være (- skal jeg holde fingrene fra den)?

mvh
Henrik Bruhn

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-09-03 11:37

> Er der nogen, der vil hjælpe mig med et lille hint.
> Jeg har kik på en kawasaki klr 600, som starter dårligt med varm
> motor. Hvad mon årsagen kan være (- skal jeg holde fingrene fra den)?

Hej Henrik

Det kan være en bagatel, og det kan være rigtigt dyrt. Generelt når man skal
købe en MC, så vær på vagt. Hvis det er en bagatel, hvorfor tror du så den
er til salg, uden sælger har repareret bagatellen? Der er mange perfekte
cykler derude. Det er ikke så let at købe en brugt cykel som ny. Når man
køber brugt skal man se på nogle stykker inden man finder den rigtige. Jeg
ville løbe skrigende fra den KLR, og finde en der går perfekt. De findes.
Jeg har en kammerat der har en

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Soren Lindholt

Dato : 15-09-03 12:16

Henrik Bruhn <hb@nospam.dk> wrote in article <bk3uar$76$1@sunsite.dk>...
> [...]
> Jeg har kik på en kawasaki klr 600, som starter dårligt med varm motor.
> Hvad mon årsagen kan være (- skal jeg holde fingrene fra den)?

Mads Lund og mig havde et farligt mas med en gs500 sidste lørdag. Det viste
sig at være dårlige tændspoler, der gav for lille gnist. Ved varm motor er
kompressionen højere, og det kræver større gnist...

Søren