Rygskjold
Fra : m0rt3n

Dato : 14-09-03 21:00

Jeg skal have et rygskjold. Hvor er det bedst - og billigst - at købe
sådan et? Er der noget specielt, man skal være opmærksom på? Og kan I
anbefale nogle bestemte mærker/modeller? Det var vist det hele.

Hilsen Lene

Bandit 1200

Fra : Armand

Dato : 14-09-03 21:44

m0rt3n <m0rt3n74@sol.dk> skrev i en
> Jeg skal have et rygskjold. Hvor er det bedst - og billigst - at købe
> sådan et? Er der noget specielt, man skal være opmærksom på? Og kan I
> anbefale nogle bestemte mærker/modeller? Det var vist det hele.

Søren L Hansen, her på gruppen har ofte nogle "Insize" til favorabel pris!

Gå på Google-groups og søg på "Insize"!

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-09-03 07:55

Prøv nogle forskellige. Nogen sidder måske dårligt på din ryg. Det er ikke
nødvendigvis det dyreste der sidder bedst.
Og så skal man også overveje længden, nogen beskytter kun lænden, hvilket
jeg ikke synes er nok.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian W.

Dato : 15-09-03 09:27

m0rt3n wrote:
> [...]
> købe sådan et? Er der noget specielt, man skal være opmærksom på? Og
> kan I anbefale nogle bestemte mærker/modeller? Det var vist det hele.

Hej Lene.... ( og i andre.)

Prøv nogle forskellige.. Der er mange på markedet og de bliver testet
jævnligt at f.eks. BIKE og af andre ufrivillige... Selv kører jeg med
Dainiese, med dobbelt nyrebælte, men jeg er sikker på at der findes mange
andre der er lige så gode...
Det kan kun anbefales at køre med padeskjholdet.. For 14 dage siden styrtede
en af mine kammerater nede i Vejle... Han brækkede ryggen, og ligger nu på
hospital.....Lam fra knæene og nede efter.. 24 år og kørekort i 2 mdr....

Igår var jeg således på en lille herretur ( 3 mand ) fra Århus ud til mols
bjerge.. I Rønde drejer vi ned mod Kalø Slot, og rundt om hjørnet holder der
en bil der ikke kan bestemme sig om den vil frem eller holde stille eller
dreje.. første mand overhaler da der bliver fri.. bilene triller derefter
lidt frem i gå hastighed.. Anden mand kikker lig en gang til højre, og da
han kikker frem i igen bremser bilen, og det resulterer i at Ducatien brager
op bag i bilen, vælter, og førern ryger forover og lander delvist på ryggen
og siden på kantstenen... shit shit shit.. Heldigvis kørte vi ikke stærkt.
( gå hastighed) og føreren af ducatien kunne nøjes med en øm skulder, og
lidt ridser på den netop nyindkøbte læderdragt. Ducatien derimod var lettere
havererert men kunne dog køre ud til Feldballe Mc hvor vi efterlod den ved
Svend Åge......

Morale... Sikkerhed... Sikkerhed... Sikkerhed... Sikkerhed...
Sikkerhed... Sikkerhed... Sikkerhed... Sikkerhed... Sikkerhed...
Sikkerhed... Sikkerhed... Sikkerhed... Sikkerhed...

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : TheHobbit

Dato : 15-09-03 09:47

Der har været postet en test fra BIKE på dk.binaer.motor den kan findes her:

Fra : TheHobbit

Dato : 15-09-03 09:49

Hmm, min klient valgte at sende istede for at paste.... (jeg fik en
fejlkode: ID / 0t )

(prøver igen)
....kan findes her:
http://dfm.nathue.dk/dk.binaer.motor/Arkiv/2003-08-13/moto1.jpg?orig
http://dfm.nathue.dk/dk.binaer.motor/Arkiv/2003-08-13/moto2.jpg?orig

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-09-03 15:52

> http://dfm.nathue.dk/dk.binaer.motor/Arkiv/2003-08-13/moto1.jpg?orig
> http://dfm.nathue.dk/dk.binaer.motor/Arkiv/2003-08-13/moto2.jpg?orig

Og så skal det lige bemærkes at Insize rygbeskytteren er magen til den
U.F.O. der er testet i artiklen.

--
signing off.. Martin Sørensen