MC.
Fra : Esben

Dato : 14-09-03 17:46

Hej alle sammen.
Er der nogen som har mc-revyerne på deres pc?
Min pc gik nemlig ret meget ned og jeg mistede dem alle sammen. jeg tænkte
om nogen måske kunne hjælpe???

MVH Esben

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 14-09-03 19:02

> [...]
> Er der nogen som har mc-revyerne på deres pc?
> Min pc gik nemlig ret meget ned og jeg mistede dem alle sammen. jeg
---------------------------
Se DET er et emne topic der vil noget!
-Kan desværre ikke hjælpe her, men blev bare nød til at kommentere det...
Hæhæ..

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Pwh

Dato : 14-09-03 19:38

Oliver Bruchhaus wrote:
> Se DET er et emne topic der vil noget!

Ja, det kan da ikke beskyldes for at værer offtopic ;)

/Jens