Service
Fra : Thunder

Dato : 14-09-03 09:54

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår det var bedst at få lavet service
på sin mc.? om det er først på året eller det er sodst på året....

Fra : flemsus

Dato : 14-09-03 10:02

Thunder wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår det var bedst at få lavet
> service på sin mc.? om det er først på året eller det er sodst på
> året....

Hvis det er incl. Olieskift vil jeg mene lige inden den bliver sat ind, så
motoren kommer til at stå vinteren over med ren olie på.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 14-09-03 09:56

Hejsa..

Jeg ville gøre det om efteråret hvor det ikke er så surt at undvære "dyret"
Når servicen er udført, kan den jo sagtens stå vinteren over, og så kan man
bare gå og glæde sig til det igen bliver vejr til at køre, og bare springe
ud på den frisk servicerede model

--
MVH.
Procesteknolog Jon Larsen

Fra : Armand

Dato : 14-09-03 20:42

Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen <jons@NOSPAMlarsen.mail.dk> skrev i en
> [...]
man
> bare gå og glæde sig til det igen bliver vejr til at køre, og bare springe

Med fordel kan man (om muligt) kombinere sagen med vinteropbevaring hos
værkstedet !!

--
Armand.

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 15-09-03 08:58

> Med fordel kan man (om muligt) kombinere sagen med vinteropbevaring hos
> værkstedet !!
>
> --
> Armand.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Nemlig... Og på den facon plejer der også at være lidt besparelse at hente

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-09-03 10:07

> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvornår det var bedst at få lavet service
> på sin mc.? om det er først på året eller det er sodst på året....

jeg skifter altid olie på min mc inden jeg stalder den op.
Så er du fri for det syre og vand der kan være i gammel olie.

Mht ventil og karburator justering får jeg det gjort når jeg har kørt 1000
kilometer om foråret hvis det er nødvendigt, så den justering er "frisk".
Så er alt skidt ude inden justeringen.
Det er bare en ide jeg har, svær at forklare nærmere

Tændrør skifter jeg inden jeg starter mcén om foråret.

Denne fremgangsmåde har virker godt på min mc de 4 år jeg har haft den

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11