Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
macrolinse - G3 - en smule hjælp ønskes
Fra : Thomas Blitz

Dato : 20-09-03 00:22

Hej..

Jeg ha et Canon G3 camera - som jeg iøvrigt er meget glad for.
Jeg kunne godt tænke mig en fornuftig macro linse, men mangler viden om
hvad jeg skal gå efter.
Mine kriterier er rimelige, og jeg ønsker blot en fornuftig linse til
fornuftige penge... Argumenter for og imod vil jeg gerne høre, så er
der nogen der har erfarigner med diverse linse af diverse fabrikanter,
med priser og butik vil jeg gerne høre om det.,

Venligst

thoams Blitz

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-09-03 10:29

Thomas Blitz (legal@BlABlAflashking.dk) skrev følgende:
> [...]
> der nogen der har erfarigner med diverse linse af diverse fabrikanter,
> med priser og butik vil jeg gerne høre om det.,

Der er lidt at vælge imellem her:

http://www.photoshop.dk/default2.asp?cat=DIGITAL+OBJEKTIVER

- Martin

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-09-03 11:18

Jeg har købt Hoya makrolinser fra http://www.lensmateonline.com til min
Canon G2 og det har jeg været meget tilfreds med. Jeg oprettede en Paypal
konto til betalingen og måtte betale moms, da forsendelsen kom til Danmark.
Ellers ikke nogen problemer.
Mvh, Hans

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-09-03 12:58

Stort set alle billederne her http://www.pbase.com/hkruse/flowers er taget
med mine Hoya makrolinser og Canon G2. Jeg har tre, +4,+2 og +1 og de kan
stakkes.
Mvh,
hans