Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera som mikroskop
Fra : hugo

Dato : 18-09-03 01:07

Hej
Er der nogle af jer der kender et kamera, eller en måde hvor på man kan
udtage et output signal (usb2) fra kameraets LCD-monitor, således at man kan
koble en computers monitor som slave af kameraets LCD-monitor og på denne
måde på computeren se kameraets "live"-optagelser og søgninger. Jeg samler
på frimærker og tænker på kameraet som et mikroskop.
Er der nogle af jer der kan knække dette problem.
mvh
Tom

Fra : Claria

Dato : 18-09-03 09:14

Hej Tom

Nu skriver du ikke hvilket kamera som du har, men jeg ved at Canon
kameraerne kan man bruge som web kameraer, nogle dyre nogen.
Jeg bruger selv mit G3 som "mikroskop" som software bruger jeg LViewPro, man
kan også bruger den software som der følger med ens kamera til remote
control.
Det køre via usb / twain driveren, og som de siger i reklamen for fisk - det
er der ingen ben i -

Så der bare at tilslutte dit kamera og komme igang.......*ss*

Mvh
Claria

Fra : Denn!s H

Dato : 18-09-03 18:29

> [...]
> på frimærker og tænker på kameraet som et mikroskop.
> Er der nogle af jer der kan knække dette problem.

På Canon A70 kan man med den medølgende software fjernbetjene kameraet og se
på ens PC skærm hvad displayet viser.

/Denn!s

Fra : Tom

Dato : 18-09-03 21:01

> [...]
> på frimærker og tænker på kameraet som et mikroskop.
> Er der nogle af jer der kan knække dette problem.

Mit Olympus E-20 har udgang til TV så man kan se "live". Da jeg også har
TV-in på mit Geforce 4600 grafikkort er det en smal sag hvis JEG skulle lave
det du efterspørger. E-20 har også makro så man kan få smidt et frimærke op
på sit 34" TV

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark