Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ekstra lager - Digitalt
Fra : Bo M. Havmand

Dato : 11-09-03 22:38

Hej...

Jeg sad forleden og surfede lidt rundt på nettet. På en side fandt jeg
en "lager-harddisk", som kørte på batteri eller lysnet, men det smarte
ved den var at man bare kunne sætte sit kort i og trykke på en knap for
at overføre...
Mit problem er nu, at jeg ikke kan finde den side... trist trist...
Den var på hhv. 20, 30 eller 40 GB.

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand
Abbednæs (Næstved)

Fra : Madsen

Dato : 11-09-03 23:29

On Thu, 11 Sep 2003 21:38:08 +0000 (UTC), "Bo M. Havmand"
<bo_havmand@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>at overføre...
>Mit problem er nu, at jeg ikke kan finde den side... trist trist...

Du kan finde adskillige på Steve's Digicam
http://www.steves-digicams.com/digi_accessories.html
under : Image Storage Devices

mvh Madsen

Fra : ole thofte

Dato : 11-09-03 23:39

"Bo M. Havmand" skrev
> [...]
> at overføre...
> Mit problem er nu, at jeg ikke kan finde den side... trist trist...

Det var måske her du var: http://powerphoto.dk
Der findes noget lignende......... + link til fabrikanten
vh ole thofte

Fra : Henrik

Dato : 12-09-03 00:16

http://www.apacer.com/apacer_english/product_html/disc_stone_cp100.asp
Sådan en her må være svaret på plads mangel ved digital fotografering.

Mvh Henrik

Fra : Lars Månsson

Dato : 12-09-03 04:55

"Bo M. Havmand" <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at overføre...
> Mit problem er nu, at jeg ikke kan finde den side... trist trist...

Hej

Kan det være X-DRIVE http://www.vosonic.com/ jeg har selv en

Hilsen
-Lars-