Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg har ændret min hjemmeside!
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 11-09-03 17:30

Har du lyst så tag et kik.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

Fra : REX

Dato : 11-09-03 18:01

Hej Hans ...

Jeg har været på besøg på din hjemmesode og synes
hvis jeg skal være helt ærlig - at det er noget rod som
i den grad overtages af Reklamer bla. for Canon ....

Det ser nærmest ud som om du får penge fra Canon og
det er da også kun godt - men jeg ville nu gerne
undværer denne lange hvide streamer med de tre
store reklamer ...

I øvrigt virker linken under kameraet ikke og ej heller
den link til Magasinet til venstre ...

Dine billeder i forgrunden virker også lidt forvirrende
for mig skulle de virke så de blev forstørret ved
berøring med musen men der sker intet ...

Hans Chr. .... det er et stort arbejde det ved jeg men
din side er ikke logisk - dine link ikke i orden og
man kvæles af Reklame ....

Man kan ikke gøre alle tilpas - jeg ved det selv for
jeg har tidligere lavet eget design på fire sider og
i dag har jeg kun en og det er halvfabrikat ved
TDC .... )

Jeg undskylder på forhånd hvis jeg har været hård
i min Kritik - men det er den chance man løber ...

Med venlig hilsen
K.G.
--
Keld Gydum
Stenbakkevej 37 2.th. DK-9900 Frederikshavn

Fra : Tom

Dato : 11-09-03 20:12

> Har du lyst så tag et kik.
>
> --
> Hilsen Hans
> homepage: www.fotofritid.dk

Synes det er irriterende at hvert et billede på din hjemmeside dukker op i
et nyt vindue, som man så skal lukke ned hver gang man vil tilbage. Det
burde nok kunne laves bedre så man kan bruge BACK knappen på sin mus uden at
skulle lede efter "Close Window" krydset.

Ellers har du mange flotte billeder, der er dog også nogle billeder som en
rød postkasse og en husmur med vindue som jeg synes er lige lidt vel simple

Undrer også mig at du har så meget info om Canon på din side.

--
Tom

Fra : Pico

Dato : 11-09-03 21:13

Tom wrote:
> [...]

Jeg synes også den store hvide bjælke er alt for dominerende,
det er selvfølgelig en smagssag, men jeg havde nok nøjest med
rammer om "reklamerne" så de skilte sig ud fra baggrunden.
Det virker også forvirende at når man føre musen over de 3
billeder bliver de ikke forstøret eller føre til en afdeling i dit galeri.
Når man er i galleriet og klikker på billederne åbnes der et nyt
browservindue. Jeg foretrækker billedet åbnes i det samme, hvis
man så vil have det åbnet i et nyt kan man bare holde shift nede.
Det var tidslerne, ellers er det en udemærket side og som sædvanligt
er dine billeder fine og det er det vigtigste.
Pico

Fra : Jacob

Dato : 11-09-03 20:56

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote in message
> Har du lyst så tag et kik.
>
> --
> Hilsen Hans
> homepage: www.fotofritid.dk

Lækre billeder af varierende og ofte overraskende motiver, og altid
tydeligvis gennemtænkte kompositioner.

Mht. selve hjemmesiden vil jeg give de andre ret i, at det med reklamerne
virker en anelse upassende på et personligt site. Jeg kunne også godt tænke
mig, at de tre billeder på forsiden ledte ind til selve gallerierne. Eller
også skal linksene gøre mere opmærksom på sig selv, de gemmer sig lidt, når
der er så megen fokus på centrum af siden.
Jeg kunne godt lide, at billederne popper op i et nyt vindue hver gang, og
ikke i det samme, sådan at man kan have flere åbne af gangen.

Jacob
www.jacobleedgaard.com

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 11-09-03 21:17

Tak til Jer alle tre for Jeres forslag og kommentarer, som jeg vil tage op
til overvejelse og prøve at finde ny løsninger, for at forbedre.
Dette skal ikke afholde andre for at komme med yderligere forslag og
forbedringer. Jeg er modtagelig for alle gode forslag.

Hilsen Hans

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 12-09-03 16:27

Tak for alle ideer og forslag. Jeg har nu rettet siden til efter bedste
evne.

Fra : Pico

Dato : 12-09-03 18:33

Hans Chr. Sørensen wrote:
> Tak for alle ideer og forslag. Jeg har nu rettet siden til efter
> bedste evne.

Det virker mere logisk for mig, så jeg synes den er blevet nemmere at gå til.
Man er hurigt fremme ved galleriet der jo eer det væsentlige.
Jeg synes godt du kunne have ladet de 3 Canon link blive på forsiden, bare mere
diskret, nå nu bruger jeg også Canon
Pico