Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fototur på museum.
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-09-03 18:09

http://www.fotoportal.dk/fotoessays/skulpturer.aspx
Tur på Thorvaldsens Museum og Ny Carlsberg Glyptotek.

Den kom under hjælææælp tråden, så jeg prøver lige igen.

Jan Emil

Fra : Timsah

Dato : 09-09-03 19:20

Billede nummer 8 (mandsfigur med ører/vinger på "huen") synes at være mest
vellykket - måske fordi du (med eller uden vilje) har bragt motivet i det
gyldne snit!
Skyggerne skråt ned fra halsen forstærker effekten af alvor og ansigtets
skygger understreger det dystre/truende i hans ansigtsudtryk.
Bravo!

Venlig hilsen,.
Timsah

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-09-03 19:44

> [...]
> Skyggerne skråt ned fra halsen forstærker effekten af alvor og ansigtets
> skygger understreger det dystre/truende i hans ansigtsudtryk.
Tak. Pt har jeg nok udfordring i bare at få billederne skarpe og få det hele
med i linsen.
Så heldet har åbenbart været med mig. Det gyldne snit kommer jeg nok ikke
til at bekymre mig om den første tid, men det er da rart hvis heldet hjælper
lidt med.

vh
Jan