2002 yamaha GP racer....
Fra : Morten Johansen

Dato : 09-04-01 11:02

Så er der nyt billed af denne på http://mcnews.com.au/

se under late braking news...

Ser meget spændende ud, jeg undre mig over at potten er så tynd i
diameteren....

Morten
TL1000R

Fra : Niels Drewes

Dato : 09-04-01 12:26

"Morten Johansen" <morten.johansen@merant.com> skrev i en meddelelse
> Så er der nyt billed af denne på http://mcnews.com.au/
>
> se under late braking news...
>
> Ser meget spændende ud, jeg undre mig over at potten er så tynd i
> diameteren....

Så er det spændene og se om den er lige så hurtig som den ser ud.
Pottens "manglende" størrelse har nok noget med at gøre, at den "må" larme
lidt mere end en gennemsnits dansk politimotorcykel

Niels

Fra : Rune Larsen

Dato : 09-04-01 13:08

"Morten Johansen" <morten.johansen@merant.com> skrev i en meddelelse
> Ser meget spændende ud, jeg undre mig over at potten er så tynd i
> diameteren....

Den er fed!
Årsagen til den tynde diameter, er pga. de læmpelige støjkrav til 4-takterne
(det er der nok mange naboer til racerbaner der bliver glade for).

Jeg underer mig over flere ting.
Den stærkt krummede bagsvinger, når der ikke er et sæt ekspansionekamre der
skal føres ind under?
Luftingtagene foran føreren hænder, når man kan se et airscoop over
forskærmen

Til gengæld ser forskærmen sej ud... Sikkert ret aerodynamisk.

/Rune

Fra : Armand

Dato : 09-04-01 15:52

Rune Larsen <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en

> [...]
4-takterne
> (det er der nok mange naboer til racerbaner der bliver glade for)

Jup!
Og det skulle være et fremskridt for sporten????

--
Armand.